Gå til innhold

Sa.. Hvor lenge varer smerten og blødningen?


Lilleprikken

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her med kraftige smerter og kraftig blødning.. Er 12+0 i dag.. Dette skulle være en dag da jeg skulle puste lettet ut, men nei.. Jeg har nå blødd i fire dager og har hatt ganske mye smerter på kvelden.. I dag har det kommet ut flere klumper med levret blod.. Jeg har vel egentlig innfunnet meg med hva som har skjedd, og har vel grått siden mandag.. Det jeg lurer på nå er vel egentlig hva som skjer videre.. Hvor lenge varer blødningen og smerten? Hva skjer på sykehuset? Jeg venter på innkallelse til innvendig UL..

Hvor lenge tar det før den lille babymagen forsvinner? Jeg har så mange spørsmål.. Er det noen som kan svare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når skal du til legen da? Du burde ta en ultralyd når du er såpass langt på vei.blødningen kan vare opptil et par tre uker, men smertene gir seg ofte når alt er ute. På sykehuset blir du undersøkt med innvendig ultralyd, om du har rester igjen i livmoren, vil du få tabletter som gir deg rier. Kommer det ikke ut da, må man ha utskrapning i narkose. Veldig trist dette :-( føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på innkallelse.. Var til legen i dag og hun skulle ringe sykehuset og be om at jeg fikk komme så snart som mulig.. Håper på å få komme inn tidlig i neste uke.. Legen sa egentlig ikke noe mer om hva jeg kunne forvente, men jeg var helt oppløst i tårer - så det va nok derfor..

Smertene kommer takvis nå, på samme måte som rier, så her er det ikke noe håp lenger.. Selv om legen sa at man aldri kan vite før ultralyden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg trodde det var ren rutine at man blir sendt rett inn på sykehuset i slike tilfeller! Det ble jeg iallefall. Leit å lese om det du opplever. Ikke lenge siden jeg selv kjente det på samme måte. Var da de takvise smertene kom som jeg også skjønte at alt håp var ute. Og gråt mange dager i strekk. Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...