Gå til innhold

Latterlig frekt - er dette vanlig praksis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail og gjør selger oppmerksom. Kaller det ikke frekt....bare veeeldig naivt

Skrevet

Kanskje han ikke husker eller vet hva den ble kjøpt for.

Skrevet

Vanlig må jeg si.

Var ei som krevde dobbel pris på ett godt brukt møbel fordi hun hadde malt den og krevde penger for arbeidstid og maling. Den var ikke engang malt ferdig og måtte males igjen siden den var slitt..

Anonymous poster hash: 10d88...89e

Skrevet

Kanskje han tenker folk gir 50,- mer for å slippe montering ? ;)

Anonymous poster hash: ae893...6af
Skrevet

Har sett det noen ganger før. En stor hemneskommode skulle selges for 500kr mer enn Ny pris. De hadde byttet knotter og det var klistremerker på den. I tillegg så så jeg st den var godt brukt siden skuffene var litt skjeve. Jeg sendte Mail til selgeren og sa min hjertens mening. Den ble fjernet like etterpå

Anonymous poster hash: 0c87f...f95

Skrevet

Kaller det hverken frekt eller naivt.

Selgeren vet sikkert ikke at den er fra IKEA?

Jeg solgte en lampe på finn, en sånn gammel grønn skrivebordslampe, jeg visste ikke den var fra IKEA, og trodde den var Vintage.

Fikk flere meldinger om at jeg solgte lampen for langt over IKEA pris iiii... Haha la den fort ut på gi bort ;)

Om man har et møbel man har fått, kjøpt på loppis el. Kan man ikke gå igjennom alle kataloger for å finne ut av det hele, så hvorfor naivt?

Anonymous poster hash: 0c799...f3d

Skrevet

Du vet det er helt frivillig å kjøpe ting på finn.no?

Anonymous poster hash: f5c09...34d
Skrevet

Noen er nok bare ikke så kjent med priser osv.. og legger det ut feil. Fort gjort..

Men noen er faktisk så frekke og. Jeg leter etter ett ikea stellebord. Koster 1250kr nytt på ikea, fant det på finn til 1250kr.. Sto at bordet var godt brukt, og hadde et hakk i siden. Jada. Bra at ikea bare er 35mins kjøretur unna.

Anonymous poster hash: e27fe...a2c
Skrevet

Noen folk har ikke peiling. Ser folk selger brukte møbler med noen hundre kroners avslag.

Og mitt favoritt argument for tiden. Den er ferdig montert! For å Gjøre frakt vanskeligere..

Anonymous poster hash: 98639...cc2

Skrevet

Så engang en som solgte to slike Antilop barnestoler i plast for 450 kr pr stk.

Kostet da 115,- på IKEA.

Men lov å prøve seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...