Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Mitt svar er ja, men aldri over lengre tid. Anonymous poster hash: 58e86...e48
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Selvfølgelig har jeg det. Anonymous poster hash: 9844b...6f8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Er det en selvfølge? Tenker ikkepå forhold på ungdomsskolen som varte i to uker og man klinte med noen andre på fest. Snakker om seriøse forhold og utroskap Anonymous poster hash: 58e86...e48
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Ja. Kan godt hende det skjer igjen, man vet aldri hva livet bringer. Anonymous poster hash: d2951...31f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Nei. Anonymous poster hash: b227b...d4f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Nei. Ikke på ungdomsskolen heller Anonymous poster hash: 68ff8...179
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Jeg har ikke det nei... Anonymous poster hash: 04656...71f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Er det en selvfølge? Tenker ikkepå forhold på ungdomsskolen som varte i to uker og man klinte med noen andre på fest. Snakker om seriøse forhold og utroskap Anonymous poster hash: 58e86...e48 Hva med å legge til spørsmålet: hvor lenge hadde dere vært sammen da du var utro? Mitt svar er for øvrig nei, aldri vært utro Anonymous poster hash: fc7ff...a29
Gjest Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Huff ja, og skammer meg ennå. . Var bare 1 gang, men like ille for det.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Ja. Er ikke stolt av det, men føler heller ingen skam. Jeg og han jeg bodde sammen med var ikke bra for hverandre. Min elsker hjalp meg å holde ut. Anonymous poster hash: 5ea5b...bcb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 Ja, og skammer meg forferdelig Anonymous poster hash: 33685...c4c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Ja det har jeg. Og det tar jeg med meg i graven. Er noen år siden nå. Anonymous poster hash: 16abd...b77
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 Da jeg var 19 år var jeg veldig forelsket i 2 gutter samtidig, men den ene var jeg i et forhold med. Da jeg begynte å rote med den andre ble det rask slutt - med begge. Som voksen mener jeg at utroskap er en uting og kunne ikke falt meg inn. Anonymous poster hash: e9fb7...63e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Klining ja. Sex nei. Anonymous poster hash: d0714...b42
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 Klining ja. Sex nei. Anonymous poster hash: d0714...b42 Samme her. Anonymous poster hash: e46fb...645
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 Klinte med en annen på byen en uke etter jeg ble offiselt sammen eksen. Vi var sammen i 4 år etter det. Anonymous poster hash: be8b3...7da
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 Ja. Langdistanseforhold der daværende kjæreste var utro mot meg, så ting var allerede rimelig ødelagt. Jeg møtte så en annen person jeg ble umiddelbart tiltrukket av, og da var veien til utroskap kort. Og siden karma er en høyst reell ting, var denne nye kjæresten min utro mot meg en del år senere og forlot meg for personen hun var utro med, hvorpå denne personen selvsagt var utro mot henne noen år etter det igjen. For en farse. Anonymous poster hash: d9270...6ed
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 Jeg trodde aldri at jeg skulle være det. Men så ble det tøft i forholdet over lang tid. Følelsene var borte, og følelsene for en gammen venn boblet over. Det varte en tid da vi innbilte hverandre at vi bare van venner som var glade i hverandre som venner er, men vi visste begge at det ikke var sant. Etter fine meldinger frem og tilbake over alt for lang tid endte det med heftig klining en kveld. Ikke sex, men det spiller ingen rolle, alt annet var tilstede. Følelser, klining, ord... Kontakten er brutt i dag. Jeg har mistet en venn, har kjærlighetssorg og har et ødelagt selvbilde for jeg trodde ikke jeg kunne være en slik drittsekk. Vet ikke om skammen noen gang kommer til å gå over. Sannsynligvis ikke, og hvorfor skulle den det egentlig? Anonymous poster hash: 1aa99...61b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #21 Skrevet 25. februar 2016 Ja, i tre og et halvt år. Vi hsr nettopp avsluttet forholdet, fordi jeg klarer ikke forlate barna/bryte opp familien for elskeren min. Jeg elsker han virkelig, men jeg klarer ikke fordømmelsen fra nærmiljøet, som er uungåelig om jeg gjør noe sånt. Jeg bor i ei bygd der ingen går fra hverandre. Så jeg velger samboer, som er en fantastisk far og forsørger, men som jeg syns er avskyelig som sex-partner og kjæreste. Null følelser. Men skal prøve videre. Fordi samfunnet forventer det. Man er jo et forkastelig menneske om man bryter opp et fungerende forhold for ny kjærlighet. Jeg har vond kjærlighetssorg, men hva f... skal man gjøre. Etterpåklokskapen sier jo at jeg skulle dratt fra samboer for fire år siden. Men jeg valgte utroskap, fordi jeg trodde det skulle bare være litt sex. Jeg vil jo være hos barna på heltid, ikke dele de. Alle sier jo hvor ødeleggende samlivsbrudd er for barn. Dvi blir skremt til å holde sammen. Til tross for døde følelser og utroskap. Som i dette tilfellet ble et stort og komplisert kjærlighetsforhold som måtte ta slutt nå... Jeg vet ikke hva fremtiden min bringer... Anonymous poster hash: eff7e...f2d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #22 Skrevet 25. februar 2016 Nei, det kunne jeg aldri fått meg til å være. Nå vet jeg at verden ikke er svart-hvit, men jeg må likevel innrømme at det er i de ytterst færreste tlfelle jeg klarer å forstå at det i det hele tatt er mulig for et menneske med et snev av empati og være utro. Anonymous poster hash: 3f9e3...505
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #23 Skrevet 25. februar 2016 Nei, det kunne jeg aldri fått meg til å være. Nå vet jeg at verden ikke er svart-hvit, men jeg må likevel innrømme at det er i de ytterst færreste tlfelle jeg klarer å forstå at det i det hele tatt er mulig for et menneske med et snev av empati og være utro. Anonymous poster hash: 3f9e3...505 Jeg tenkte som deg. Var totalt fordømmende overfor dem som var utro. Skjønte ikke hvordan noen kunne.. Har klart sagt fra til mannen min at ETT kyss, og jeg flytter ut. Så sviktet jeg meg selv og alle andre - plutselig- fatter ikke at det er mulig.. Fallet var høyt ned fra min høye hest, for å si det slik. Knuste trynet i fallet.. Anonymous poster hash: 1aa99...61b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #24 Skrevet 25. februar 2016 Nei, eller altså. Per definisjon av utroskap som å gjøre noe bak ryggen på den andre gjorde jeg det. Jeg skrev om sex med en annen fyr i flere dager, vi møttes, men skjedde ingenting. Ikke en klem en gang.. Eksen skrev med flere, møtte de og ble forelsket i en annen mens vi var sammen, så jeg følte det var "like ille." Vi hadde sklidd en del fra hverandre, vi gikk fra hverandre kort tid etter dette. I etterkant har jeg vært singel, men har hatt to menn på besøk vekselvis og begge har hatt dame. Begge har jeg kuttet ut nå, men det føltes godt å være den andre kvinnen, den som menn ville være utro med. Men jeg har jo følt meg fæl i ettertid. Såklart. Men livet er ikke bare solskinn og røde roser. Man vet aldri hvor langt man går når man er på bunnen selv. Anonymous poster hash: 617a9...952
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #25 Skrevet 25. februar 2016 Ja Anonymous poster hash: 80a6d...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå