Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hva er ok og hva er ikke? Anonymous poster hash: 7d416...43d
TPK Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Hva mener du? Det er vanlig å ha visning før man flytter ja.
Gjest Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Ja, jeg har hatt visning på husene mine når jeg bodde der. Men var ikke tilstede under selve visningen. Er vel det som er normalt tipper jeg?
MarianeA Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Vi hadde visning mens vi bodde der og en av oss var tilstede under visningen. Den andre gikk tur med hunden vår.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 veldig vanlig å ha visning før man flytter ut, da er det jo møbler der, så huset ikke ser tomt ut og får ett enormt ekko. men meglere ønsker ofte at private eiendeler og bilder fjernes. og ofte klær fra skap osv. men har bare vært ett fåtall jeg har vært på visning hvor huset ahr vært tomt liksom. Anonymous poster hash: 8698a...9e0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Helt vanlig å ha visning mens man bor der. Det er vel som regel anbefalt at man fjerner veldig personlige ting (familiebilder etc) og selvsagt har vasket grundig og ryddet. Poenget er jo å vise boligen på en slik måte at de som kommer på visning kan se for seg at det er de som bor der, og at deres ting får plass. Anonymous poster hash: a4eb0...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå