Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Her prøver vi for harde livet å bli gravide, lagt i tusenvis av kroner og ønsket er så utrolig stort for å lykkes. Så kommer venninna mi, mnd etter mnd med samme usikkerhet for om hun er gravid. Hun er i fast forhold, men ønsker ikke barn, og vil ikke bruke prevensjon. Kommer også hit for å låne mine tester... Jeg kjenner at jeg blir litt provosert, jeg jobber for å bli gravid, og hun tar så lett på det, blir hun gravid så blir det abort, hvorfor holde på sånn? Jeg synes det er litt sårt også. Anonymous poster hash: 180ad...299
Mostly Harmless Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Vel, ja. Helt greit å ikke ønske barn, men et minimum av forholdsregler bør man jo da ta. Hun trenger ikke komme til deg å gnåle om det, i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Ja og be henne kjøpe sine egne tester. Anonymous poster hash: 1c398...ebb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Ok takk, litt kjekt å høre at jeg ikke fremstår som et sjalusimonster. Vil jo ikke være det, men kjenner på irritasjonen siden jeg ønsker så mye selv å bli gravid. Hadde vel i grunn reagert på hennes oppførsel om jeg ikke ønsket det og da. Anonymous poster hash: 180ad...299
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 For en venninne. Hun høres ikke ut som hun har mye mellom øra. Og ja jeg hadde blitt provosert om jeg var deg. Anonymous poster hash: 56260...b97
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Hun høres ikke spesielt smart ut. Jeg er selv livredd for å bli gravid, og hadde jeg blitt det nå, så hadde det ikke vært et annet alternativ enn abort. Men jeg bruker selvfølgelig prevensjon. Og jeg hadde ikke løpt og klaget over dette til en venninne som slet med å bli gravid. Anonymous poster hash: 15cd8...b7a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Hun hadde jeg glatt dumpa Anonymous poster hash: f6d18...a82
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Virker som hun enten er helt teit eller har lyst til å gni det inn. Anonymous poster hash: c4944...63f
Katta82 Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Sei i frå! Ho må jo tenke på kva det er ho kommuniserer til deg. Veit ho at dåke prøve?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Sei i frå! Ho må jo tenke på kva det er ho kommuniserer til deg. Veit ho at dåke prøve? Ja , det vet hun. Og hun sier hun håper jeg får positiv test snart.. Anonymous poster hash: 180ad...299
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 Venninnen din er virkelig blåst og utrolig uforsvarlig! Vil ikke bruke prevensjon og tar abort dersom hun blir gravid? Det er bare kvalmt! Abort skal ikke være en prevensjonsmetode. Dessuten er det veldig ufølsomt overfor deg. Hvorfor kan hun ikke kjøpe sine egen tester hvis hun tester så mye? Anonymous poster hash: 9ddba...ad5
Syngensang Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Sei at dei har tester på apoteket. Og at du treng dine sjølv, også kan du jo nevne i forbifarten at abort ikkje er nokon prevansjonsmetode. Trur eg kunne funne på å bli ganske spydig om det hadde vore mi venninne.
Katta82 Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 Sei i frå!Ho må jo tenke på kva det er ho kommuniserer til deg. Veit ho at dåke prøve?Ja , det vet hun. Og hun sier hun håper jeg får positiv test snart.. Anonymous poster hash: 180ad...299 Då trur eg faktisk eg hadde tatt ho ei skrapa. Dette skal vere ei venninne som kjenner til deg og din situasjon, og så lesse ho av seg på denne måten mnd etter mnd. La ho få vite kva det er ho seier og at det både sårer og provoserer at ho ikkje klarar å sjå lengre enn sitt eige navlelo. Er det ei venninne med litt i topplokket vil ho skjønne kva det ho seier gjer med deg. Ho vil og kunne tole ei slik tilbakemelding. At dette er ein hårreisande måte å "unngå" barn på får bli noko anna. Behandlinga av deg som venninne er respektlaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå