Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Begynte med at jeg surrer og glemmer mye, men i det siste har jeg ogås vert veldig trett! Kan sove hvor som helst hvis jeg tillater det. Noen som har anelse hva det kan være?? Mangel av noe ?? Anonymous poster hash: e1c96...b11
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Gravid! Jernmangel, lavt stoffskifte, vitminmangel, depresjon... Ville tatt en tur til legen og bedt om masse blodprøver Anonymous poster hash: e7d0e...8b4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Av alle dem så håper jeg at jeg er gravid!!! 🙈 Men har hormonspiral så det er vel lite sansynlig. Er det slik at graviditetstesten ikke slår ut når det går for lang tid?? Hi Anonymous poster hash: e1c96...b11
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Graviditetstesten slo i hverfall ut da jeg testet (for moro skykd) i uke 9. Du er vel ikke lenger på vei enn dét? Jeg ble surrete i hodet av mangel på vitamin b12. Får nå sprøyter annen hver måned. Anonymous poster hash: 1102d...0c1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tok test for en uke siden da jeg synest at brystvortene var ømme og større å mørkere. Men den var negativ. Hi Anonymous poster hash: e1c96...b11
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Har synest jeg har merket "noe" i magen. Men kan være jeg innbiller meg ting, kan fantomspark forekomme 2år etter fødsel? 😳 Anonymous poster hash: e1c96...b11
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Ja, fantomspark kan kjennes mange år etter. Hvis du er så usikker må du gå til lege. G-test slår ikke ut hvis du er langt nok på vei, men da tror jeg det er snakk om ganske oangt, altså 3-4 mnd. Men man kjenner jo ikke spark før det uansett, så det kan jo hende. Gå til lege, be om ul hvis ikke noe dukker opp på blodprøver! Anonymous poster hash: e7d0e...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå