Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 6. klassingen min skal ta vaksine i morgen på skolen (er det trippelvaksinen tro?) men han våknet i dag med veldig vondt i halsen og vondt i hodet. Vært på skolen i dag. Ringte meg nettopp og følte seg ganske uggen. Hvis han skulle komme til å være frisk nok til å gå på skolen i morgen, kan han da ta vaksinen tro eller bør/må han vente til han er helt frisk? Anonymous poster hash: 6d466...68f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Antar at det er likt for store og små. Når mine barn har vært syke, har de utsatt vaksine til en annen dag. Anonymous poster hash: 7e346...471
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Antar at det er likt for store og små. Når mine barn har vært syke, har de utsatt vaksine til en annen dag. Anonymous poster hash: 7e346...471 Takk for svar ja, mener å huske det var sånn da de var små, men var ikke sikker Lenge siden Anonymous poster hash: 6d466...68f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Hvis han kan gå på skolen kan han jo spørre helsesøster selv. Jeg tror de vil utsette pga ellers blir det vanskelig å skille evt bivirkninger fra sykdommen han hadde først. Anonymous poster hash: 78578...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå