Gå til innhold

Greit å la barnet spise det idag også?🐟

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget fiskegrateng fra bunnen av med rykende fersk fisk sprellende rett fra havet😆Deretter la jeg dem i fryseren og tinte forrige dag for å ha til middag igår.Det ble mye rester og lurer på om det er greit å varme opp til 1 åring idag?den er altså laget(stekt),frosset,stekt og bli varmet opp igjen?

Anonymous poster hash: 18275...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp🙏🏻

Skrevet

Hum...ble usikker

Skrevet

Jeg tror ikke det. Men det gjelder uansett alder. Og er det makaroni i den bør denne uansett ikke varmes opp igjen.

Anonymous poster hash: 30e0d...99e

Skrevet

Åj det visste jeg ikke angående makaronien...hvorfor det forresten?😐

Skrevet

Det er noe giftstoffer i ris og pasta som kan komme frem hvis det blir varmet opp igjen. Jeg kan ikke så mye om det, men google det så finner du nok noe om det. Tror jeg leste det på kk.no (seriøs kilde ja, haha).

Anonymous poster hash: 30e0d...99e

Skrevet

Jeg hadde glatt servert dette til mitt barn ihvertfall :) Så lenge pastaen ikke er oppbevart i romtemperatur, er det ikke noe fare for giftstoffer.

Anonymous poster hash: d2397...091

Skrevet

What? Giftstoffer? Jeg oppbevarer pasta i romtemp før den kokes?

Anonymous poster hash: b3e3d...e7d

Skrevet

Jeg hadde ikke kommet på at jeg skulle spør en gang. Hadde lett servert det idag 😊😊

Skrevet

Om den er varmet opp (laget), frosset, tint, varmet opp , kjølt ned og lagret en dag til for så på nytt og måtte varmes opp hadde jeg ikke servert den.

Anonymous poster hash: f4e3f...e28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...