Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 For første gang så hadde jeg tenkt å bruke en barnevakt utenfra å har blitt kjent med en hyggelig jente som kan passe småen. Men er en ting jeg syns er veldig rart,hun er over 23 år å MÅ ha med mannen sin både på tilvenning og når hun skal sitte barnevakt. Er det ikke ganske merkelig å ta med mannen din på tilvennning og når en skal sitte barnevakt? Hadde dere sagt ja til dette? Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 jeg hadde ikke brukt den barnevakten Anonymous poster hash: 69711...509
Hjertefru Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Oi...det var spesielt. Sa hun grunnen?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Nei virker som hun bare tok det som en selvfølge at det var helt greit for meg. For vi har hatt to timer med tilvenning også skriver hun at det er nok mest at mannen hennes er med på neste tilvenning. Å hun nevnte at han skulle være på søndag når hun skal sitte barnevakt. Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Finn en annen barnevakt! Anonymous poster hash: a0707...49e
Hjertefru Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Da spør du rett ut. Send melding og si at du syns det er litt rart at mannen hennes skal være med, og at du lurer om det er en spesiell grunn til dette. Hvis det er at hun ikke tør å være alene når hun er barnevakt, hadde jeg funnet en annen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Du må finne en annen. Anonymous poster hash: 5393f...025
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Hva gjør det om mannen hennes er med??? Kan godt skjønne at hun ønsker å han med så kan de passe barnet sammen, mye koseligere det. Jeg har alltid med min mann om vi er barnevakt for venners barn eller vår familie. Kjedelig å gjøre det alene, det hadde ikke jeg giddet. Når barnet er lagt kan de jo se film sammen da går tiden fort. Jeg er forresten 27 år, å klarer meg fint alene, er ikke husredd men synes det er mye koseligere å være 2 om vi kan. Har aldri fått spørsmål på det. Anonymous poster hash: 0767f...c20
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Hva gjør det om mannen hennes er med??? Kan godt skjønne at hun ønsker å han med så kan de passe barnet sammen, mye koseligere det. Jeg har alltid med min mann om vi er barnevakt for venners barn eller vår familie. Kjedelig å gjøre det alene, det hadde ikke jeg giddet. Når barnet er lagt kan de jo se film sammen da går tiden fort. Jeg er forresten 27 år, å klarer meg fint alene, er ikke husredd men synes det er mye koseligere å være 2 om vi kan. Har aldri fått spørsmål på det. Anonymous poster hash: 0767f...c20 Men det er jo spesielt å forlange det Anonymous poster hash: ffd5e...269
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Kontrollerer han henne? Jeg synes ikke det er greit om hun forlanger å ha ham med. Om hun spør om det er greit blir det jo en litt annen sak. Da kan man jo vurdere det. Selv foretrekker jeg at barnevakten ikke har med seg kjæresten/mannen etter at jeg en gang kom hjem og fant typen til barnevakten snokene rundt på sakene mine mens han kommenterte hva han trodde de forskjellige tingene kunne være verdt. Han var ikke en person jeg noen gang ville ha sluppet over dørtersklen en gang. Veldig suspekt type. Barnevakten selv var en snill og grei ung dame, men derfor trenger jo ikke mannen/kjæresten å være det. Om venner eller familie passer blir det noe annet for da kjenner man jo begge fra før og har vanlig omgang. Det er noe litt annet enn når du slipper fremmedfolk inn. Anonymous poster hash: f26aa...b51
TPK Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Da må dere jo ha tilvenning med mannen også. Det kan jo ikke bare plutselig dukke opp en mann som barna ikke kjenner. Og dere må jo bli såpass kjent med ham at dere stoler på ham sammen med barna. Men det høres veldig merkelig ut. Er hun veldig underdanig eller kuet? Lite selvstendig?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 Tviler sterkt på at han kontrollerer henne Han møtt han en gang før å han virker som en sjenert rolig fyr som knapt turde å si noe. Kjente de ikke fra før av så syns det er meget spesielt å forlange at mannen må være med. Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Hun jobber visst i barnehage å er utdannet. Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 Tviler sterkt på at han kontrollerer henne Han møtt han en gang før å han virker som en sjenert rolig fyr som knapt turde å si noe. Kjente de ikke fra før av så syns det er meget spesielt å forlange at mannen må være med. Anonymous poster hash: 17359...2e3 Kanskje de rett og slett bare er limt sammen ved hofta, noen er bare sånn Anonymous poster hash: ffd5e...269
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 Jeg og mannen har ofte passet barn sammen. Men det har vært familie eller venners barn. Å betale en barnevakt og få med en ekstra voksen høres sært ut! Anonymous poster hash: 522d9...a4a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Ja syns dette var skikkelig sært selv. Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 Hun jobber visst i barnehage å er utdannet. Anonymous poster hash: 17359...2e3 Du kan ikke og/regelen!! Bytt barnevakt. Synes det er suspekt Anonymous poster hash: 2b57e...ccc
Fandens Oldemor Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 Hun jobber visst i barnehage å er utdannet. Anonymous poster hash: 17359...2e3 Du kan ikke og/regelen!! Bytt barnevakt. Synes det er suspekt Anonymous poster hash: 2b57e...ccc Du behersker ikke tegnsetting.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 Jeg ville krevd svar på hvordor hun trenger og ha med seg mannen. Og dersom hun ikke kan gi et svar eller du ikke vil spørr så finn en annen barnevakt. Anonymous poster hash: 7875b...ae4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 Hun kommer her idag med mannen sin,så får vel ta det opp med henne da. Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #21 Skrevet 25. februar 2016 i innkjørings perioden hadde jeg reagert på om han skulle være med, og kanskje første gangen hun satt barnevakt, men hadde ikke reagert på det, er som det nevnes over, mye triveligere å sitte barnevakt sammen med noen. og jeg har selv hatt med kjæresten eller ei venninnne når jeg har sitti barnevakt, tiden går kjappere. for er bare å innse det. det er drit kjedelig å passe anders unger. men man unner foreldene å ha det koselig sammen. eller dra ut på noe. en annen ting, du kan jo bare kjøpe deg babycall med kamera på wifi, så kan du jo holde ett øye med ungen din selv også Anonymous poster hash: 2d9f1...59d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #22 Skrevet 25. februar 2016 Hadde aldri brukt henne som barnevakt!Hvorfor i all verden skal mannen være med??? Jeg har blitt misbrukt så godt mulig jeg er litt hysterisk,men dette her skurrer. Anonymous poster hash: ec6a1...d5f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #23 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tenkte også at noe skurrer her når en voksen person ikke kan sitte barnevakt alene uten mannen sin. Anonymous poster hash: 17359...2e3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #24 Skrevet 25. februar 2016 Enig med de to over meg. Alarmklokkene ringer.. Anonymous poster hash: e4258...33c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #25 Skrevet 25. februar 2016 Hadde ikke godtatt dette. Du leier henne og ikke han. Hvis hun er så uselvstendig at hun må ha med mannen er hun ikke skikket til å passe barna dine heller. Da må hun finne seg en annen jobb hvor mannen kan være med. I tillegg skurrer det for meg også. Er også redd for misbruk... Anonymous poster hash: 2f14a...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå