Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Til høsten blir jeg farmor i en alder av 38. Min sønn på snart 19 skal bli pappa. Flere "unge" besteforeldre her? Anonymous poster hash: f6b59...0cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Gratulerer! Jeg er også 38, men eldste her er 12, så håper det drøyer litt😜 Supert med ung bestemor, da. Våre foreldre er alle rundt 80, og det er tungt med småbarn, full jobb, null avlastning og gamle foreldre som trenger mye hjelp, selvom vi er hjertens glade for at vi fortsatt har alle fire hos oss. Anonymous poster hash: 76462...fca
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Takk Anonymous poster hash: f6b59...0cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Wohoo - så gøy med barnebarn mens du er ung og sprek selv også! De får du sikkert masse glede av - og de av deg! Anonymous poster hash: b809b...bdd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Må si jeg gleder meg. Er selv i småbarnsperioden med tre barn i alderen 6 år, 4 år og 9 måneder. Så her blir det unge tanter og onkel Anonymous poster hash: f6b59...0cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Wohoo - så gøy med barnebarn mens du er ung og sprek selv også! De får du sikkert masse glede av - og de av deg! Anonymous poster hash: b809b...bdd Gøy? En 19 åring bør studere og få seg en utdannelse. Dere bør gå gjennom bruk av prevensjon med han. Regner med dama ikke er eldre enn 19 år, antagelig yngre. Anonymous poster hash: 26b68...56d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Wohoo - så gøy med barnebarn mens du er ung og sprek selv også! De får du sikkert masse glede av - og de av deg! Anonymous poster hash: b809b...bdd Gøy? En 19 åring bør studere og få seg en utdannelse. Dere bør gå gjennom bruk av prevensjon med han. Regner med dama ikke er eldre enn 19 år, antagelig yngre. Anonymous poster hash: 26b68...56d Jeg fikk to barn mens jeg studerte, og har nå en PhD. Barn ingen hindring👍🏻 Uansett ikke alle som ønsker å studere så masse. At de er gode mennesker og driver med noe de føler gir mening er viktigere enn å samle poeng ved universitetet. Anonymous poster hash: 76462...fca
Gjest GulleGo´ Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Wohoo - så gøy med barnebarn mens du er ung og sprek selv også! De får du sikkert masse glede av - og de av deg! Anonymous poster hash: b809b...bdd Gøy? En 19 åring bør studere og få seg en utdannelse. Dere bør gå gjennom bruk av prevensjon med han. Regner med dama ikke er eldre enn 19 år, antagelig yngre. Anonymous poster hash: 26b68...56d Ro ned. Gjort er gjort, og det er ikke noe mindre stas med barnebarn om det kommer på et litt ubeleilig tidspunkt? Til din informasjon kan man bruke alt man skal av prevensjon og likevel bli gravid. Dette barnet er SÅ heldig som har en farmor som gleder seg, og sannsynligvis også en pappa som gleder seg. Det er det nemlig ikke alle som har, uansett om mor og far er godt oppi 30-årene med utdanning og eget hus. Gratulerer som farmor, HI :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Det er jo en kjent sak at de som får barn tidlig også ofte blir tidlig besteforeldre. Anonymous poster hash: 26b68...56d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Til opplysning, hun ble gravid med prevensjon. Og tro meg, vi har tatt den praten med han. Hva de velger er deres valg. Jeg støtter de uansett. Anonymous poster hash: f6b59...0cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Wohoo - så gøy med barnebarn mens du er ung og sprek selv også! De får du sikkert masse glede av - og de av deg!Anonymous poster hash: b809b...bdd Gøy? En 19 åring bør studere og få seg en utdannelse. Dere bør gå gjennom bruk av prevensjon med han. Regner med dama ikke er eldre enn 19 år, antagelig yngre.Anonymous poster hash: 26b68...56d Takk Ro ned. Gjort er gjort, og det er ikke noe mindre stas med barnebarn om det kommer på et litt ubeleilig tidspunkt? Til din informasjon kan man bruke alt man skal av prevensjon og likevel bli gravid. Dette barnet er SÅ heldig som har en farmor som gleder seg, og sannsynligvis også en pappa som gleder seg. Det er det nemlig ikke alle som har, uansett om mor og far er godt oppi 30-årene med utdanning og eget hus. Gratulerer som farmor, HI :-) Anonymous poster hash: f6b59...0cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 Gratulerer til dere alle, ser ut som barnet her vil ha et godt nettverk rundt seg Anonymous poster hash: 23776...ba1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Wohoo - så gøy med barnebarn mens du er ung og sprek selv også! De får du sikkert masse glede av - og de av deg! Anonymous poster hash: b809b...bdd Gøy? En 19 åring bør studere og få seg en utdannelse. Dere bør gå gjennom bruk av prevensjon med han. Regner med dama ikke er eldre enn 19 år, antagelig yngre. Anonymous poster hash: 26b68...56d Lurer på hvordan samfunnet blir om alle skal studere. For alt du vet kan sønnen være ferdig på yrkesfag i år, kanskje til og med i fjor. Gratulerer HI! 💕😃 Anonymous poster hash: f3f15...bb8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 Takk for alle hyggelige meldingene Hi Anonymous poster hash: f6b59...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå