Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 For 3 år siden hadde vi 120 000 i forbrukslån (over lengre tid hadde det ballet seg på)! Nå har vi nesten betalt ned alt, har bare 25 000 igjen! Er så glad, snart blir det bare sparing og aldri mer tullete smålån! Anonymous poster hash: 544fa...2f0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Så flott. Gratulerer så mye. Kjekt når man kommer ut av dritten. Anonymous poster hash: fbd42...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå