Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Når begynte de med PC på skolen? Har skjønt man får litt støtte fra NAV til å kjøpe dette. Ligger det skjema på nett? Og har dere fått noe kurs gjennom skolen? Anonymous poster hash: 7bf13...a39
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Min 6 klassing har dysleksi. Vi jobber BEINHARDT med skolearbeid. Dysleksi er ingen hvilepute. Vi har kjøpt pc til han selv, men jobber masse for at han skal bli funksjonell. Følger vanlig plan på skolen. Vi tar på oss jobben "det koster" for at han skal klare seg gjennom skolegangen. Det er mye jobb. Men det er vår jobb. Anonymous poster hash: d589b...221
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Min 6 klassing har dysleksi. Vi jobber BEINHARDT med skolearbeid. Dysleksi er ingen hvilepute. Vi har kjøpt pc til han selv, men jobber masse for at han skal bli funksjonell. Følger vanlig plan på skolen. Vi tar på oss jobben "det koster" for at han skal klare seg gjennom skolegangen. Det er mye jobb. Men det er vår jobb. Anonymous poster hash: d589b...221 Vet det ikke er noen hvilepute. Lurer på når de begynte og om dere fikk noe støtte gjennom NAV. Anonymous poster hash: 7bf13...a39
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Min 6 klassing har dysleksi. Vi jobber BEINHARDT med skolearbeid. Dysleksi er ingen hvilepute. Vi har kjøpt pc til han selv, men jobber masse for at han skal bli funksjonell. Følger vanlig plan på skolen. Vi tar på oss jobben "det koster" for at han skal klare seg gjennom skolegangen. Det er mye jobb. Men det er vår jobb. Anonymous poster hash: d589b...221 Vet det ikke er noen hvilepute. Lurer på når de begynte og om dere fikk noe støtte gjennom NAV. Anonymous poster hash: 7bf13...a39 Aldri søkt. Kjøpt selv. Anonymous poster hash: d589b...221
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Når begynte de med PC på skolen? Har skjønt man får litt støtte fra NAV til å kjøpe dette. Ligger det skjema på nett? Og har dere fått noe kurs gjennom skolen? Anonymous poster hash: 7bf13...a39 Det vanlige er at skole/ppt søker om det. Anonymous poster hash: 3750e...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå