Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Såg en på Facebook hadde trykket liker, så var inne og las. Syntes det var veldig bra men tør ikkje trykke liker i fare for å bli stempla som rasist. Men egentlig synes eg at alle som ikkje er enige er skikkelig dumme. Så inn i granskaugen dumme som ikkje kan se kva han snakker om. Nei, eg er ikkje imot innvandring. Men ønsker samtidig å ta vare på våre tradisjoner og kreve intrigering osv. Anonymous poster hash: cfbdf...075
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Tybring-Gjedde er en tosk. Skjønner godt at niesen byttet navn til Tybring-Torsk. Anonymous poster hash: 52c1d...3d8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Christian Tybring-Gjedde er ekstremist og har liten troverdighet hos meg kjenner jeg. Anonymous poster hash: 19f9e...319
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Er nok mange som er enig med han, men ikke tør å si det. Er fort å dra rasisme kortet dessverre. Folk er rimelig naive. Anonymous poster hash: 2766a...678
Hjertefru Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Syns kanskje Tybring-Gjedde tværer litt på det samme for tiden. Ser ikke hvor i artikkelen han er rasistisk. Han er religionskritisk ja. Og kritiserer islam. Har aldri hørt noen bli beskyldt for rasisme hvis de kritiserer kristendommen. Islam er inne i en krise, og er dessverre i ferd med å utvikle seg i en ekstrem retning, noe som er veldig skummelt gitt det store antallet muslimer som finnes i verden. Det er mange "vanlige" muslimer som er livredde for denne utviklingen. Islam hadde trengt en Luther.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå