Gå til innhold

Dere som er sykemeldte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utbetalingene deres kommet på "Dine utbetalinger" på nav?

Jeg har kun vært sykemeldt en gang før, sist graviditet, og da var det tull med sykemeldingen min, fikk aldri beskjed om det, og jeg gikk uten penger i 3mnd! Er redd det skal skje denne gangen og. Har sjekket mine sider på nav, der står kun barnetrygden.. Lurer på om andre har fått det? Skal selvsagt ned å snakke med de etterpå, men vil bare vite litt først..

Anonymous poster hash: 55e07...a61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått noe jeg heller. Ble sykemeldt i januar, men siden jeg er selvstendig næringsdrivende får jeg ikke penger før nå, men er vel blitt noe rot kan jeg tenke meg så får vel ringe. Skal ikke pengene egentlig komme den 20.?

Anonymous poster hash: d69e2...090

Skrevet

Jeg fikk penger 19. Sykemeldt siden slutten av Jan.

Anonymous poster hash: 3367c...9eb

Skrevet

Siste virkedag i måneden. Så det blir vel mandag.. Om de egentlig skal komme imorra pga helg, vet jeg ikke.

Skrevet

Siste virkedag i måneden. Så det blir vel mandag.. Om de egentlig skal komme imorra pga helg, vet jeg ikke.

hvertfall det som sto på nav.. Men nå ble jeg usikker på om dette stemmer.

Skrevet

Ring nav å spør..av erfaring er det litt rot særlig første gang du får derfra. Jeg fikk for en uke siden.

Anonymous poster hash: 71153...9a8

Skrevet

Ja, jeg ringte de og det var selvsagt noe rot. men det var utrolig nok ikke nav sin feil.. Men arbeidsgiver som ikke har levert inntektsopplysninger.. De i telefonen sa at utbetaling (om alt er ok) er innen mandag, men jeg må nok vente lengre..

Noen som vet hva som skjer om arbeidsgiver ikke leverer inntektsopplysninger? Kan jeg levere lønnslipper selv etter hvert?

Skrevet

Fikk sykepenger den 19, har vært sykemeldt siden desember.

Anonymous poster hash: baa9e...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...