Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 . Anonymous poster hash: ee5a0...798
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Det vil jeg tro, for med den styrken kommer det som regel også sterke meninger og rigiditet. Anonymous poster hash: 8cc71...511
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Ja, det vil jeg absolutt tro. Sjalusi kalles det. Anonymous poster hash: a254a...588
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Ja, det vil jeg absolutt tro. Sjalusi kalles det. Anonymous poster hash: a254a...588 Eller at vedkommende er full av seg selv og spiller på utseende. Kjenner flere vakre sterke kvinner som ikke gjør så mye ut av det, og et par uspiselige bitcher som ter seg som om de slipper unna med alt bare fordi de er så pene og selvstendige. Anonymous poster hash: a7cdb...6c7
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Jeg er sterk - og blir dermed likt av noen, mislikt av andre. Jeg synes det er uinteressant om folk er vakker eller mindre pene så lenge de er normalt velstelt. Hvis noen er kjempeopptatt av utseende, sminke, klær osv så er vi nokså forskjellige - men motsetninger kan jo tiltrekke. Anonymous poster hash: a97a0...fb4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Tydeligvis. Min mor har dessverre fått erfare det. Hun har til tross for ikke særlig lang skolegang klart å bygge seg om sin egen bedrift som må sies å være ganske suksessfull. Hun er en virkelig, virkelig nydelig dame. Ligner Vendela og hun er over 60 år. Har ingen venninner. Mammas nærmeste venner er faktisk hennes 30 år gamle ansatte og min svigermor på nesten 80. Faktisk ganske sykt å være vitne til hvordan andre, godt gifte kvinner ser henne som en trussel i selv de mest hverdagslige situasjoner. Så jeg har ingen problemer overhodet med å tro det finnes mange andre kvinner i samme situasjon. Synes det er temmelig fjernt av dere og sitte og anta at vakre kvinner flest er arrogante og godt klar over eget utseende. Noen kanskje, men jeg tenker at det er de som henger seg opp i en annen kvinnes utseende som er de som legger mest vekt på det ytre. Anonymous poster hash: 9c718...f24
Daquiry Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Tydeligvis. Min mor har dessverre fått erfare det. Hun har til tross for ikke særlig lang skolegang klart å bygge seg om sin egen bedrift som må sies å være ganske suksessfull. Hun er en virkelig, virkelig nydelig dame. Ligner Vendela og hun er over 60 år. Har ingen venninner. Mammas nærmeste venner er faktisk hennes 30 år gamle ansatte og min svigermor på nesten 80. Faktisk ganske sykt å være vitne til hvordan andre, godt gifte kvinner ser henne som en trussel i selv de mest hverdagslige situasjoner. Så jeg har ingen problemer overhodet med å tro det finnes mange andre kvinner i samme situasjon. Synes det er temmelig fjernt av dere og sitte og anta at vakre kvinner flest er arrogante og godt klar over eget utseende. Noen kanskje, men jeg tenker at det er de som henger seg opp i en annen kvinnes utseende som er de som legger mest vekt på det ytre. Anonymous poster hash: 9c718...f24 AMEN!!!
Superdolly Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Det er en generalisering, og noen ganger stemmer det, andre ganger ikke. "Vakre sterke kvinner" er ikke en enhetlig gruppe. Jeg kjenner flere vakre sterke kvinner som jeg liker godt, og noen som jeg overhodet ikke liker. Og hun jeg misliker, altså, det er ikke fordi hun er sterk og vakker, men det er en lang historie og handler om helt andre ting. Jeg hadde sannsynligvis mislikt henne like mye om hun var stygg og svak også, hvis hun hadde gjort og sagt de samme tingene. Min antipati har ingenting med hennes utseende å gjøre. Selv om det selvsagt kan være lett å avspore saken og hevde det. Man kan avfeie enhver kritikk med sjalusi og misunnelse, da slipper man å ta kritikken inn over seg og man slipper ubehaget ved å tenke over om det kanskje kan være noe i kritikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå