Gå til innhold

Dette er nesten min historie.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud, så jævlig historie. Og at en sånn mann var sjef i barnevernet. Herregud :(

 

 

Og til deg hi: <3 huff... Kjempestor klem <3 håper du har det så bra du kan nå, og at det blir bedre for deg etterhvert. Det som skjedde er IKKE DIN FEIL, og absolutt 100% ufortjent. <3

 

Anonymous poster hash: 8ee20...612

Skrevet

Det som er vanskelig nå er å få alle minnene i hode, som en film som spilles om igjen og om igjen. Ting som har vert fortrengt som kommer til overflaten.

Mitt første minne er fra jeg var 9-10år. Det er kommet frem at jeg ble forsøkt dopet ned, men ikke om han noen gang fikk det til eller hva som har skjedd.

Far min hadde et enormt sinne, alle hjemme var redd han, men ingen av mine søsken har noen gang vert så redde som meg. Min mor er verdens snilleste, men han hadde tak på henne også, hun var redd han hun også.

Hi

 

Anonymous poster hash: c9122...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...