Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 De 2 eldste ungene har vært borte å kost seg i 3 dager med tante og idag og i morgen har jeg fått fri så jeg tenkte at vi skulle kose oss og finne på noe moro 😊 Men så våkner hun på 8,5 år med hodevondt og feber idag....Ser ut til å bli fint vær idag og,men da kan hun på 10 og hun på snart 4 + jeg være ute å leke her mens hun på 8,5 slapper av inne og kanskje blir frisk så vi kan reise på fjellet 😊 Men er så typisk altså...  Anonymous poster hash: e0b1b...225
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Ok Anonymous poster hash: e95a2...6cb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Kjedelig når slikt skjer, men det er jo bare sånn det er. Men gjør det beste ut sv det. Grill pølser og pinnebrød i hagen med de andre og server åtte-åringen det. Kan også ha sukker og kardemomme i pinnebrød-deigen og rull i en blanding av sukker og kanel før de grilles. Mal steiner med vannmaling. Og skjem bort den febersyke. Sykdom er uforutsigbar og man må bare ta en dag av gangen. God bedring.  Anonymous poster hash: 7f9ce...cfa
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016  Ok  Anonymous poster hash: e95a2...6cb Du som bare skriver ok. Hvorfor? Det er det tenåringen min svarer meg når hun furter Bra vinterferien snart er over? Hi, god bedring i huset  Anonymous poster hash: 67db7...9f4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Takk 😊  Vi skal nok gjøre dagen bra allikevel 😊 Nå har vi satt på film og koser oss med det 😊 Sola forsvant så da koser vi oss inne alle sammen så kan vi gå ut etterhvert når vi har lyst eller i ettermiddag når faren kommer hjem fra jobb 😊 Vi har 10 års bryllupsdag og skulle ut å spise middag men det utsetter vi til en dag senere 😊  HI  Anonymous poster hash: e0b1b...225
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016  Ok  Anonymous poster hash: e95a2...6cb Du som bare skriver ok. Hvorfor? Det er det tenåringen min svarer meg når hun furter Bra vinterferien snart er over? Hi, god bedring i huset  Anonymous poster hash: 67db7...9f4 Ser for meg at hun skriver "OK" fordi det var et litt uinteressant innlegg for alle som ikke er involverte. Litt i samme gate som "i dag morges dusjet jeg også spiste jeg frokost og etterpå støvsuget jeg på tre rom faktisk"  Anonymous poster hash: 9b752...bac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Takk 😊  Vi skal nok gjøre dagen bra allikevel 😊 Nå har vi satt på film og koser oss med det 😊 Sola forsvant så da koser vi oss inne alle sammen så kan vi gå ut etterhvert når vi har lyst eller i ettermiddag når faren kommer hjem fra jobb 😊 Vi har 10 års bryllupsdag og skulle ut å spise middag men det utsetter vi til en dag senere 😊  HI  Anonymous poster hash: e0b1b...225 Gratulerer med bryllupsdag!   Anonymous poster hash: 9b752...bac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016   Ok  Anonymous poster hash: e95a2...6cb Du som bare skriver ok. Hvorfor? Det er det tenåringen min svarer meg når hun furter Bra vinterferien snart er over? Hi, god bedring i huset  Anonymous poster hash: 67db7...9f4 Ser for meg at hun skriver "OK" fordi det var et litt uinteressant innlegg for alle som ikke er involverte. Litt i samme gate som "i dag morges dusjet jeg også spiste jeg frokost og etterpå støvsuget jeg på tre rom faktisk" Anonymous poster hash: 9b752...bac Ja det forstod jeg også. Det jeg derimot ikke forstår, er hvorfor man i det hele tatt er på denne siden om man kun vil ha interessant lesing. (Og hun burde forstå at hennes "ok" er langt mer kjedelig en selve innlegget) Men så er det vel noen som sitter å kjeder seg, de med klørne ute, hoggtennene på tørk, de som bare venter på å "ta" noen, venter på at noen skal skrive noe de kan angripe, klaske løs på tastaturet med anonympølsene sine og få ut gruff. Om hun er en av de, var jo dette veldig kjedelig. Men innlegg som dette er jo det som får denne siden til å være folkelig, føles litt nært... et snilt innlegg, ikke noe krast... man trenger det også, for stabilitet, på et ellers ganske (til tider) aggressivt forum   Anonymous poster hash: 67db7...9f4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016    Ok  Anonymous poster hash: e95a2...6cb Du som bare skriver ok. Hvorfor? Det er det tenåringen min svarer meg når hun furter Bra vinterferien snart er over? Hi, god bedring i huset  Anonymous poster hash: 67db7...9f4 Ser for meg at hun skriver "OK" fordi det var et litt uinteressant innlegg for alle som ikke er involverte. Litt i samme gate som "i dag morges dusjet jeg også spiste jeg frokost og etterpå støvsuget jeg på tre rom faktisk" Anonymous poster hash: 9b752...bac Ja det forstod jeg også. Det jeg derimot ikke forstår, er hvorfor man i det hele tatt er på denne siden om man kun vil ha interessant lesing. (Og hun burde forstå at hennes "ok" er langt mer kjedelig en selve innlegget)Men så er det vel noen som sitter å kjeder seg, de med klørne ute, hoggtennene på tørk, de som bare venter på å "ta" noen, venter på at noen skal skrive noe de kan angripe, klaske løs på tastaturet med anonympølsene sine og få ut gruff. Om hun er en av de, var jo dette veldig kjedelig. Men innlegg som dette er jo det som får denne siden til å være folkelig, føles litt nært... et snilt innlegg, ikke noe krast... man trenger det også, for stabilitet, på et ellers ganske (til tider) aggressivt forum   Anonymous poster hash: 67db7...9f4 Nja, litt uenig. Liker ikke aggressive og krasse innlegg, men det kan fint være mer interessant enn dette, og likevel være positivt eller snilt  Anonymous poster hash: 9b752...bac
TPK Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Den febersyke kan jo fortsatt være ute da. Man må ikke gå i isolat og ligge i sengen fordi om man er litt pjusk. Hun kan sitte på terrassen/hagen med dere i en god stol ned masse tepper og gode klær. Det viktigste er at hun ikke fryser.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Den febersyke kan jo fortsatt være ute da. Man må ikke gå i isolat og ligge i sengen fordi om man er litt pjusk. Hun kan sitte på terrassen/hagen med dere i en god stol ned masse tepper og gode klær. Det viktigste er at hun ikke fryser. Ja det kan hun,men hun hadde ikke så lyst til det,men kan jo hende formen bedrer seg utover dagen 😊 Hun er nok sliten i tillegg fordi hun var ute på fjellet sammen med tanta si i hele går,så er nok begge deler.+ at hun er blitt forkjøla...Vi ser an..😉  Hi    Anonymous poster hash: e0b1b...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå