Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Igår trakk jeg en visdomstann, idag er jeg hoven og har vondt når jeg svelger. Normalt?? Anonymous poster hash: e33fb...d2b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Er jo mange grader av vondt, men det er nok normalt å ha litt vondt. Ring tannlegen slik at du er sikker. Hvis du har fått en infeksjon eller noe, så er det viktig å ikke vente for lenge. Anonymous poster hash: 9e3d4...341
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Igår trakk jeg en visdomstann, idag er jeg hoven og har vondt når jeg svelger. Normalt?? Anonymous poster hash: e33fb...d2b Om du er hoven, ville jeg ringt tannlegen. Å ha vondt etterpå er normalt for de jeg kjenner i alle fall. Meg selv inkludert. Anonymous poster hash: 9b324...9f3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Jeg hadde vondt i nesten 2 uker.. Måtte ta Ibux ofte. Sier ikke at det skjer deg, men jeg var ikke forberedt på at det kunne gjøre vondt så lenge .. Anonymous poster hash: 3bb4a...8b9
Anyne Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Man skal nå en topp på hovenhet etter tre døgn og hvis det da ikke går nedover så er det unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå