Gå til innhold

blir man sykemeldt etter utskrapning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Neste uke må jeg kanskje ha en utskrapning (de klarte ikke denne uka å se om det blir til barn eller ikke), og jeg vet ingenting enda om hvordan man blir etter det inngrepet.

Er det vanlig å bli sykemeldt noen dager, eller er man i fin form dagen etter? Sånn fysisk i hvertfall?

Jeg tenker at jeg jo kan ordne ting på jobb denne uka om jeg vet at jeg trolig blir borte noen dager neste uke.

Anonymous poster hash: 8c9bc...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det blir du ikke

Anonymous poster hash: 84d92...219

Skrevet

Jeg ble det to dager.

Selve dagen for inngrepet og dagen etter.

Anonymous poster hash: 1e956...000
Skrevet

Vil anta det gjerne har litt med grunnen til utskrapningen å gjøre, frivillig abort vs. etterlengtet svangerskap som har gått skeis feks?

Anonymous poster hash: d1a01...daf

Skrevet

Ok. Takk for svar. 😊

Da får jeg bare se hva de sier på sykehuset, og legge klar ting til en evt vikar i tilfelle.

Anonymous poster hash: 8c9bc...e55

Skrevet

Jeg ble sykemeldt en uke siden jeg mistet så mye blod.

Anonymous poster hash: 4a474...3ae

Skrevet

Normalt skal man orke jobb dagen etter. Men vi er forskjellige.

Uansett må du vel til fastlegen for å få sykemelding utover sykehusinnleggelsen.

Det måtte jeg da jeg var innlagt, (ikke utskrapning da) legen på sykehuset ba meg gå til fastlegen for å få en for en ukes tid.

Anonymous poster hash: 1d8cd...00d

Skrevet

Jeg fikk 4 dager når jeg hadde MA i 2010

Anonymous poster hash: 4c883...b10

Skrevet

Jeg fikk for den dagen utskrapning var og to dager etter. Det kan du få på sykehuset

Anonymous poster hash: e606c...b8d

Skrevet

Jeg ble sykemeldt. Glad for det. Hadde kramper og etterrier som tidvis var nokså vonde.

Anonymous poster hash: c04d6...179

Skrevet

sykehuset som foretok inngrepet sykemeldte meg den dagen det gjaldt + en dag til (eller var det to?). Jeg gikk selv til fastlegen og fikk sykemelding i ytterligere 3 dager

Anonymous poster hash: 1e408...e05
Skrevet

Jeg fikk 3 dagers sykemelding "automatisk" av legen på sykehuset, men de så vel an min mentale tilstand også. Krg var labgt nede og bare gråt. Jeg var totalt sykemeldt en mnd etter MA. Men jeg hadde uansett ikke klart å gå på jobb fysisk heller etter to dager, jeg mistet mye blod og svimte av hver gang jeg reiste meg. Lå på sykehuset 1,5 døgn.

Anonymous poster hash: 50beb...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...