Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg lurer på om jeg har vært veldig naiv her. Jobber som sykepleier og plages av stive skuldre. Tidligere i år var vi u Thailand hvor jeg fikk massasje flere ganger. Det hjalp så mye at jeg ville fortsette med det hjemme. Finnes ørten slike steder her jeg bor. Fikk massasje på søndag. Og det var helt grusomt! Dama var så hardhendt, selv etter flere beskjeder fra meg. Reagerte også at alle andre kunder var menn. Visste ikke at massasje var så vanlig.. Fortalte om dette på jobb og kollegaene mine lo og sa jeg sikkert fikk dårlig massasje for å skremmmes vekk. Hehe, er jeg virkelig så blåøyd? Hva tror dere? Anonymous poster hash: ccdb8...316
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Mm.. Jeg lurer på hvordan jeg kan plukke ut et seriøst sted? Massasje er utrolig deilig.. Anonymous poster hash: ccdb8...316
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Mm..Jeg lurer på hvordan jeg kan plukke ut et seriøst sted? Massasje er utrolig deilig.. Anonymous poster hash: ccdb8...316 Det finnes andre steder enn thai-massasje-salonger som tilbyr massasje altså... Anonymous poster hash: c84cf...4dd