Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg lurer på om jeg har vært veldig naiv her. Jobber som sykepleier og plages av stive skuldre. Tidligere i år var vi u Thailand hvor jeg fikk massasje flere ganger. Det hjalp så mye at jeg ville fortsette med det hjemme. Finnes ørten slike steder her jeg bor. Fikk massasje på søndag. Og det var helt grusomt! Dama var så hardhendt, selv etter flere beskjeder fra meg. Reagerte også at alle andre kunder var menn. Visste ikke at massasje var så vanlig.. Fortalte om dette på jobb og kollegaene mine lo og sa jeg sikkert fikk dårlig massasje for å skremmmes vekk. Hehe, er jeg virkelig så blåøyd? Hva tror dere? Anonymous poster hash: ccdb8...316
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Mm.. Jeg lurer på hvordan jeg kan plukke ut et seriøst sted? Massasje er utrolig deilig.. Anonymous poster hash: ccdb8...316
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Mm..Jeg lurer på hvordan jeg kan plukke ut et seriøst sted? Massasje er utrolig deilig.. Anonymous poster hash: ccdb8...316 Det finnes andre steder enn thai-massasje-salonger som tilbyr massasje altså... Anonymous poster hash: c84cf...4dd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Mm..Jeg lurer på hvordan jeg kan plukke ut et seriøst sted? Massasje er utrolig deilig.. Anonymous poster hash: ccdb8...316 Det finnes andre steder enn thai-massasje-salonger som tilbyr massasje altså... Anonymous poster hash: c84cf...4dd Ikke til samme pris. Tenkte å gjøre dette ukentlig. Har også litt sansen for thai-massasje Anonymous poster hash: ccdb8...316
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Ikke "dra alle under en kam", men "skjære alle over én kam". Beklager, jeg vet det er irriterende, men jeg klarte ikke å la være! Anonymous poster hash: 395d2...344
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Mannen hadde sikkelig vondt i skuldrene en dag og bestilte seg thai massasje. På slutten fikk han tilbud om happy ending. Han takka nei og sa han var gift, så sa hun at nei det stoppa ikke alle sammen. Anonymous poster hash: a206e...840
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Mannen hadde sikkelig vondt i skuldrene en dag og bestilte seg thai massasje. På slutten fikk han tilbud om happy ending. Han takka nei og sa han var gift, så sa hun at nei det stoppa ikke alle sammen. Anonymous poster hash: a206e...840 Hehe...kanskje jeg må sende mannen for å teste ut stedene.. Anonymous poster hash: ccdb8...316
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Ikke "dra alle under en kam", men "skjære alle over én kam". Beklager, jeg vet det er irriterende, men jeg klarte ikke å la være! Anonymous poster hash: 395d2...344 Jeg bryr meg ikke så voldsomt, så rett i vei Vi har alle våre feil, ikke sant? Anonymous poster hash: c2195...1ac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel både og de som andre steder. Man skal ikke dra alle under en kam, mange av de er også seriøse. Men om du havnet på et sted med bare menn, og damen ikke kunne masere hadde jeg blitt skeptisk Anonymous poster hash: c2195...1ac Ikke "dra alle under en kam", men "skjære alle over én kam". Beklager, jeg vet det er irriterende, men jeg klarte ikke å la være! Anonymous poster hash: 395d2...344 Jeg bryr meg ikke så voldsomt, så rett i vei Vi har alle våre feil, ikke sant? Anonymous poster hash: c2195...1ac Men nå fikk jeg blod på tann, så kanskje du ikke skulle rettet? For nå kommer jeg til å ødelegge tråden her hehe...Hva er så en kam i dette ordtaket? Er det en kam man kan gre med? Som i å gre håret? Eller er det noe helt annet? For hvilken kam kan skjære? Hanekam? (Den er stor og stiv, mulig skarp) eller er det en det en kniv? Siden den skjærer? Jeg "grer" (nå ble plutselig ordet gre veldig merkelig også, hm...) min kam over mitt hode! Jeg skjærer ikke... så mer naturlig å si "gre" enn "skjære" Så, fortell meg nå hvorfor vi MÅ si skjære? Og hvorfor over og ikke under? Anonymous poster hash: c2195...1ac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Eller kanskje det er noen fra thailand som prøver å tjene penger på at de er fra thailand og dermed kan kalles thaimasasje. Anonymous poster hash: eb3c1...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå