Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 noen som har opplevd plutselig veeeldig mye bevegelse av den lille i magen? Den her har vært forholdsvis rolig, bare et spark i ny og ne..men fra i går kveld og i hele dag har det omtrent kjent ut som hun driver med salto inni der...legger seg på tvers av magen og sparker veldig mye. har vært med på dette flere ganger før..men dette her er ekstremt.. er det normalt: S har aldri opplevd så plutselige forandringer.. Anonymous poster hash: 7a8ad...1c8
TPK Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Samme her, det har vært sånn siste uka. Er like langt på vei. Til tider sparker han så det gjør vondt og jeg kan se store buler og bølger på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå