Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Hvordan oppbevarer dere klær som har blitt brukt 1-2 ganger og som fortsatt er rene nok til å brukes en gang til? Er så lei av at det ligger klær framme hele tiden! Og er også lei av å vaske klær som egentlig ikke er skitne. Det er både mine, samboers og barnet på 3 år sine klær. Anonymous poster hash: 1dcfa...e24
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Mulig jeg er et miljøsvin, men jeg vasker klærne om de er brukt 1 - 2 ganger jeg da Hvis de er så rene at de kan brukes på nytt, legger jeg det bare tilbake inn i skapet. Anonymous poster hash: d64d2...055
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 De henges opp på en knaggrekke på badet. Jeg og mannen har hver vår, mens barnas (2 og 5 år) legges under stellebordet. Men må likevel plukke klær fra hele huset...må oppdra både mann og barn til stadighet. Faktisk mannen som er verst. Anonymous poster hash: d32ad...c95
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har en puff med skuff på badet. Oppi den putter jeg slike klær. Bukser brukes flere ganger, gensere maks 2 ganger (men aldri to dager på rad), ettersittende klær/de som sitter innerst mot kroppen, undertøy og sokker brukes kun en gang. Anonymous poster hash: e5bc8...ce3
Stina <3 Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Jeg legger de i en egen hylle i skapet. Gidder ikke å vaske mer enn jeg må.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 hadde samme innlegget for en stund siden. etter tips fra folk så har vi begynt å begrense det til noen då plagg pr pers..deretter går d i vaskemaskinen. blir kanskje mye klesvask, men bedre enn alle de klærne som ligger overalt.. funker greit her.: )orker bare ikke legge det vi har brukt litt inn i skapet igjen...forestiller meg at det begynner å lukte brukte klær av det rene.mulig jeg er rar hehe Anonymous poster hash: 0c7bb...db8
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Vasker alt tøy som er brukt, jeg blir overrasket over at folk tar på seg uvasket tøy. Anonymous poster hash: 23f7e...a3c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Jeg bretter det sammen og legger i en hylle på badet. Anonymous poster hash: 34201...beb
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 Vasker alt tøy som er brukt, jeg blir overrasket over at folk tar på seg uvasket tøy. Anonymous poster hash: 23f7e...a3c Slitsomt for deg!Sko og vinterjakker må være pes å vaske hver gang de er brukt For skoene dine er vel mer "møkkete" enn en genser du har brukt en dag? Eller har du enhjørningføtter? Anonymous poster hash: 1553f...c24
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Vasker alt tøy som er brukt, jeg blir overrasket over at folk tar på seg uvasket tøy. Anonymous poster hash: 23f7e...a3c Vasker du buksene dine hver gang de er brukt? Anonymous poster hash: 63097...d09
TPK Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Barnas legges i en hylle på badet. Jeg har en skuff under sengen og knagger på veggen. Har alltid MYE i bruk. Vasker ikke f.eks en cardigan etter en gang, så da har jeg 4-5 i bruk under sengen. Mannen bruker kun bukser om igjen, alt annet vaskes etter en dag. Han har 1-2 bukser som ligger på gulvet ved sengen.
mamma_bergen Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 Har knagger på døren på badet, samt en stang, som jeg bruker til slikt Klær som ikke er inntil kroppen, og bukser, syns jeg ikke trenger å vaskes for hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå