Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Trenger litt tips til barnehagetøy her i Bergen (er østlending, regner liksom litt mer her). Hvilken regndresser er bra? Vinterdress merke? park dress høst/vår Og ikke minst sko/støvler Tenkte å begynne å kjøpe litt inn nå, da det er mye tilbud for tiden. Dette er til en 1 åring Anonymous poster hash: 3df78...14c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Vi har nå DockBoots og Reima støvler. Fornøyd med begge deler. Har også hatt støvler fra Viking og Cherrox, også bra. Vi har brukt todelt regnsett helt fra de begynte i bhg. De tykke fra Stormberg er vel en av favorittene, og Navigare, det er slitesterkt. Regnvotter et must. Av vinterdresser har vi prøvd litt av hvert. Var veldig fornøyd med den ene fra Reima, mens en annen fra Reima var helt elendig. For øyeblikket har vi en Fix (Lindex?) og en fra Obs, begge virker solide så langt. Anonymous poster hash: 776ba...e93
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Kattnakken regntøy er kjempebra. Av vinterdresser og parkdresser bruker jeg kun Reima. Men Isbjørn er også svært bra, men enda dyrere. Vintersko bør være ordentlig goretex som tåler en del fukt... Invester i en skotørker :-) Anonymous poster hash: a2497...0ac
Fullrulle86 Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 (endret) På vestlandet er det et must med foret regntøy på høst og vinterstid! Kjøp heller et tynnt billigere sett til våren. Jeg er veldig fornøyd med Reflex sine forede regndresser. Elsker regndress kontra todelt på de minste. Det er lettere å bevege seg i og de holder seg tørre lenger er min erfaring. Ellers er jeg veldig fornøyd med Reima sin dresser. De tåler også mye vann. Veldig greit da det ofte er vått ute selv om det ikke regner. Viking goretex sko er et must!!! Både i form av vintersko og som lettere joggesko. Her trengs goretex hele året😉 Endret 24. februar 2016 av Fullrulle86
ianda Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Ville ikke valgt foret regntøy, bruker så lang til å tørke, bedre med ull/fleece under! Barnehagen har samme intrykk som meg, ser ofte at de med foret regntøy ikke har rukket å tørke fra dagen før.. Docboots er et must, glem alt som heter cherroxer.. Goretex sko om vinter,vår og høst. Regndress er sikkert greit(aldri hatt), men ofte regnbuksen må på, men ikke jakken, så ville hatt det i tillegg..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 takk for masse gode svar Jeg har til nå kjøpt en reflex regndress, som ikke er foret, og tenkte å kjøpe en foret itillegg. Har også kjøpt to par ecco sko, ett par foret og ett par som ikke er foret, begge er Goretex, noen erfaringer med ecco goretex? Har masse av ull og fleeceklær til å ha under Anonymous poster hash: 3df78...14c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Ville ikke valgt foret regntøy, bruker så lang til å tørke, bedre med ull/fleece under! Barnehagen har samme intrykk som meg, ser ofte at de med foret regntøy ikke har rukket å tørke fra dagen før.. Docboots er et must, glem alt som heter cherroxer.. Goretex sko om vinter,vår og høst. Regndress er sikkert greit(aldri hatt), men ofte regnbuksen må på, men ikke jakken, så ville hatt det i tillegg.. Da skal jeg få tak i en regnbukse også HI Anonymous poster hash: 3df78...14c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 takk for masse gode svar Jeg har til nå kjøpt en reflex regndress, som ikke er foret, og tenkte å kjøpe en foret itillegg. Har også kjøpt to par ecco sko, ett par foret og ett par som ikke er foret, begge er Goretex, noen erfaringer med ecco goretex? Har masse av ull og fleeceklær til å ha under Anonymous poster hash: 3df78...14c HI Anonymous poster hash: 3df78...14c
ianda Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 takk for masse gode svar Jeg har til nå kjøpt en reflex regndress, som ikke er foret, og tenkte å kjøpe en foret itillegg. Har også kjøpt to par ecco sko, ett par foret og ett par som ikke er foret, begge er Goretex, noen erfaringer med ecco goretex? Har masse av ull og fleeceklær til å ha under Anonymous poster hash: 3df78...14c Har hatt Ecco i år, viking i fjor.. Mye det samme, gode og varme, skjelden de blir våt gjennom. handler ofte etter det som er på salg.. Trenger ikke foret regndress nå, begynner jo å nærme seg vår.. Av vinterdress har jeg hatt didrikson, reimatec, Name it jakke og bukse. Name it er billigere og er helt overveldet over kvaliteten!! Holdt i to år nå til min aktive 6-7åring, begynner å i litt slitt på rumpen og knærne på buksen nå, men tenker det bare skulle mangle. Reimatec dressen ble hullete etter 1sesong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå