Gå til innhold

Søker etter gode venninner :) Asker- Oslo


missjsanner

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet til Asker da jeg fikk barn og har lenge hatt min samboers venner, som er våres vennepar. Men så savner jeg egentlig å ha mine egne venninner. Soulmate i venninneutgave liksom..hihi.., som jeg kan dele alt med i all fortrolighet. venninner som jeg kan be hjem på vinkveld, dra på jenteturer med, bare sende en melding for å fortelle noe, møtes med og iuten barn osv osv..

venninene mine jeg hadde i mine yngre dager har flyttet til forskjellige steder i landet, så ser de så alt for sjeldent.

Jeg er da 34 år, og har to barn i alder 6 og 12, og bor i Heggedal i Asker sammen med ungene og min hærlige samboer. :)

Det hadde fint om flere i mine sko har lyst til å bli bedre kjent. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 😊

Jeg holder til på Vettre, nærmer meg 34, og har barn på 6år 3år og 1mnd. Ta gjerne kontakt, jeg er begeistret for vin og skravlekvelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så koselig. Nå leste jeg Pm før jeg leste her jeg..hehe.. Vettre her i Asker? Det er jo ganske nærme da. nesten joggeavstand jo hihi :) Har sendt deg en mail.. vin kvelder og skravlekvelder er etterlengtet her.. så det er koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor i Røyken men er fra Heggedal:) jeg har to jenter på 4 og 6 år. Også er jeg også 34 år. Digger jentekvelder med og uten vin, men mest med.... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er også med 😀Jeg er og 34 år👍Har 3 barn, 2 av de er på alder med dine 😀Elsker venninne kvelder og bor i Vollen 😀Håper jeg hører fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med Jeg er og 34 årHar 3 barn, 2 av de er på alder med dine Elsker venninne kvelder og bor i Vollen Håper jeg hører fra dere

Hei hei:)

 

Kommer du fra vollen, eller er du innflytter ??

De fleste her er vel på påskeferie nå.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

hei hei :-) Sorry for at jeg  er så treig til å svare :-(  Jeg kommer fra Vollen, hvor gammel er samboeren din da? Kanskje jeg vet hvem han er.... Kanskje vi skulle fått til en jentekveld eller noe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :-) Sorry for at jeg  er så treig til å svare :-(  Jeg kommer fra Vollen, hvor gammel er samboeren din da? Kanskje jeg vet hvem han er.... Kanskje vi skulle fått til en jentekveld eller noe???

 

Hei,

 

er du med i facebookgruppen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har to barn, 8 og 5 år. Jeg er mye hjemme på dagtid, så savner også noen å leke/lunche/dra på aktivitetsturer sammen med. Dere har kanskje allerede hatt et treff og blitt godt kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har to barn, 8 og 5 år. Jeg er mye hjemme på dagtid, så savner også noen å leke/lunche/dra på aktivitetsturer sammen med. Dere har kanskje allerede hatt et treff og blitt godt kjent?

Hei hei :-) Er ikke så ofte på denne siden, derfor så sent svar... Fortsatt lyst til å bli kjent? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...