Gå til innhold

Søker etter gode venninner :) Asker- Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet til Asker da jeg fikk barn og har lenge hatt min samboers venner, som er våres vennepar. Men så savner jeg egentlig å ha mine egne venninner. Soulmate i venninneutgave liksom..hihi.., som jeg kan dele alt med i all fortrolighet. venninner som jeg kan be hjem på vinkveld, dra på jenteturer med, bare sende en melding for å fortelle noe, møtes med og iuten barn osv osv..

venninene mine jeg hadde i mine yngre dager har flyttet til forskjellige steder i landet, så ser de så alt for sjeldent.

Jeg er da 34 år, og har to barn i alder 6 og 12, og bor i Heggedal i Asker sammen med ungene og min hærlige samboer. :)

Det hadde fint om flere i mine sko har lyst til å bli bedre kjent. :)

Fortsetter under...

Hei :) Så koselig. Nå leste jeg Pm før jeg leste her jeg..hehe.. Vettre her i Asker? Det er jo ganske nærme da. nesten joggeavstand jo hihi :) Har sendt deg en mail.. vin kvelder og skravlekvelder er etterlengtet her.. så det er koselig ;)

• 3 uker senere...

Jeg er også med Jeg er og 34 årHar 3 barn, 2 av de er på alder med dine Elsker venninne kvelder og bor i Vollen Håper jeg hører fra dere

Hei hei:)

Kommer du fra vollen, eller er du innflytter ??

De fleste her er vel på påskeferie nå.

:)

Annonse

• 4 uker senere...

hei hei :-) Sorry for at jeg  er så treig til å svare :-(  Jeg kommer fra Vollen, hvor gammel er samboeren din da? Kanskje jeg vet hvem han er.... Kanskje vi skulle fått til en jentekveld eller noe???

Hei,

er du med i facebookgruppen ??

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Vi har to barn, 8 og 5 år. Jeg er mye hjemme på dagtid, så savner også noen å leke/lunche/dra på aktivitetsturer sammen med. Dere har kanskje allerede hatt et treff og blitt godt kjent?

Hei hei :-) Er ikke så ofte på denne siden, derfor så sent svar... Fortsatt lyst til å bli kjent? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...