Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 men jeg kan ikke noe for det. Søstra mi og ei som da var venninne av meg begynte å ha kontakt, uten at jeg hadde noe å gjøre med det. Venninna mi og jeg hadde ikke så mye med hverandre å gjøre, jeg delte en nyhet på facebook som jeg ikke hadde delt med henne i forkant. Og da fikk jeg beskjed om at vi ikke var så gode venninner som hun hadde trodd, og at jeg måtte ha et fint liv videre. Helt greit, føler ikke at det var noe tap akkurat. Men det som irriterer meg er at nå har hun og søsteren min blitt venninner. Jeg er ferdig med henne, hun er ikke lenger en del av mitt liv. Men jeg blir jo på en måte ikke kvitt henne da søsteren min omgås henne og de er involverte i hverandres liv. Har vurdert å ta det opp med søsteren min, men samtidig tenker jeg at det er teit å ta opp og at det ikke vil endre situasjonen. Men det irriterer meg så grenseløst allikevel! Jeg syns vel egentlig det er dårlig av min søster, hun kunne jo godt ha skaffet seg sine egne venner ikke sikte seg inn på mine, verken nåværende eller tidligere. Tåpelig av meg eller ikke? Anonymous poster hash: 907a5...504
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Jeg lurer på hva i all verden er så viktig at du skulle ha delt med henne først at hun valgte å bryte vennskapet. Høres ut som om det er hun som er den barnslige. Jeg syns godt at du kan ta en prat med søsteren din om det. Anonymous poster hash: b52ed...67f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Jeg lurer på hva i all verden er så viktig at du skulle ha delt med henne først at hun valgte å bryte vennskapet. Høres ut som om det er hun som er den barnslige. Jeg syns godt at du kan ta en prat med søsteren din om det. Anonymous poster hash: b52ed...67f Hun har aldri unnet meg noen ting(venninnen altså), og hun synes vel selv at hun var en større del av mitt liv enn hva hun faktisk var, slik at hun hadde "krav" på å få vite alt som foregikk i mitt liv.. Anonymous poster hash: 907a5...504
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jepp, tåpelig av deg. Og ikke av helt den grunnen du tror.... Du bør jo bare være glad over at du slipper å ha henne så tett innpå deg. La henne være en del av din søsters liv, det er nok en del av denne andre damens "greie" og måte å "straffe" deg på. Vær bare glad for at du slipper å ha henne tett innpå deg Hva din søster velger å gjøre er ikke din business. Anonymous poster hash: 80d09...c2d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Jepp, tåpelig av deg. Og ikke av helt den grunnen du tror.... Du bør jo bare være glad over at du slipper å ha henne så tett innpå deg. La henne være en del av din søsters liv, det er nok en del av denne andre damens "greie" og måte å "straffe" deg på. Vær bare glad for at du slipper å ha henne tett innpå deg Hva din søster velger å gjøre er ikke din business. Anonymous poster hash: 80d09...c2d Sant nok, jeg burde nok se det på den måten ☺ Takk for det 😊 Anonymous poster hash: 907a5...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå