Gå til innhold

De klumpene på areola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk noen slike hvite klumper på areola etter at jeg var gravid med andremann. De ser og føles når man tar på arealo, og æsj de er så ekle.

Før var ikke mannen min så interessert i brystene mine, men nå i det siste har han blitt det, og jeg takler ikke tanken på at han kjenner de vemmelige greiene...

Så jeg prøver rett og slett å klippe dem av ( har desinfisert område og sånn), men anbefaler ikke andre å gjøre det da. Men vil heller ha arr der en klump... Hvorfor får vi slike ekle greier, hva er de godt for?

Anonymous poster hash: d6b52...968
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippe dem av?? 😨😨😨😨 Det høres ut som den perfekte oppskrift på blodforgiftning og en maltraktert framside.

Helt normalt med sånne hvite klumper. Og mannen din har tydeligvis ikke noe i mot dem..

Skrevet

Er du syk i hode?!?!

De skal være der. Alle kvinner har slike, hvertfall de som har født.

Anonymous poster hash: 4d165...ac8
Skrevet

Klippe dem av?? Det høres ut som den perfekte oppskrift på blodforgiftning og en maltraktert framside.

Helt normalt med sånne hvite klumper. Og mannen din har tydeligvis ikke noe i mot dem..

Det er vel litt overdrevet. Hvis du faller og får et lite sår som blør eller du skjærer deg med barberhøvelen så får man da ikke blodforgiftning. Såret fra areolaklumpen er jo ikke noe større enn det. Jeg har gjort det med to av dem. Den ene fikk et lite rødt arr (bittelitt mørkere enn areola), og det andre ser helt fint ut nå som det har grodd.

Skrevet

Er du syk i hode?!?!

De skal være der. Alle kvinner har slike, hvertfall de som har født.

eh..nei. Hvorfor skal de være der, de er jo så ekle?

Skrevet

"g tror det du har "oppdaget" er noe som kalles Montgomerys kjertler. På areola (det brune området) sitter det rundt 10-15 små runde knopper, talgkjertler, som kalles Montgomerys kjertler. Under graviditeten kommer de tydelig frem som grynstore knuter. Disse produserer et fettholdig sekret som beskytter brystknoppene og areola under amming. Så her er alt som det skal være Happy.gif"

Kanskje du skulle klippe ut svettkjertlene under armene også?

Skrevet

Får håpe du ikke får hemoroider, HI!

Anonymous poster hash: 2f5bb...bf2

Skrevet

Er det hudpolypper eller skintags du mener? Du greier vel ikke klippe av de Montgomery kjertlene??

Anonymous poster hash: 3713b...a29

Skrevet

Får håpe du ikke får hemoroider, HI!

Anonymous poster hash: 2f5bb...bf2

Nei, grøss... men det er da ikke det jeg snakker om her da. Jeg vil bare ha pene bryst :)

Skrevet

Er det hudpolypper eller skintags du mener? Du greier vel ikke klippe av de Montgomery kjertlene??

Anonymous poster hash: 3713b...a29

Ikke vet jeg, det er bare det som er hvitt og synlig jeg tar bort.

Skrevet

Du er ikke seriøs når du sier at du klipper de bort?! De er en del av fin naturlige anatomi! De aller aller fleste kvinner har de. Jeg har hatt mine i mange år, lenge før jeg fikk barn. Det er da fullstendig naturlig. Mer naturlig å ha de enn ikke å ha de. Og definitivt mer naturlig enn å skjære de bort og maltraktere sine egne bryster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...