Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg skal snart flytte. Jeg har to barn og vi skal flytte til en ganske stor 3 roms. Før har de delt rom, men nå er eldste snart 13 og jeg ser det er behov for privatliv for henne. Yngstemann er en mammadalt, så han kommer ruslende omtrent hver natt, så jeg tenkte vi kunne dele det største soverommet. Han er 7, så det blir liksom hans rom, men jeg får meg en sovekrok. Han får største delen av rommet pga leker og leksepult osv. Det er ganske stort så det er anledning til ulike løsninger. 1. Familiekøyeseng. jeg sover nede, han oppe. (Dette er interiørmessig den beste løsningen og han får brukt rommet og plassen på en bra måte... men jeg får mindre privatliv av dette føler jeg... og ser for meg hans venner bruker sengen min som sofa osv.. ) 2. "dele" rommet med en slags hylle. Da blir det antagelig enkeltseng på meg.. none jeg ikke liker tanken på... 3. Henge opp en slags gardin i taket og lage meg en sovealkove. Hva ville dere gjort? Det er ikke anledning til å lage en sovekrok i stuen og jeg prioriterer at eldste får sitt eget rom. Jeg kan lage meg en godstolkrok med strikkesaker osv i ene stuedelen. Anonymous poster hash: 02087...521
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 vi kan også bare selvsagt sette inn en dobbeltseng, men jeg vil jo han skal ha sin egen seng. Anonymous poster hash: 02087...521
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Jeg hadde valgt køyseng. Det gjør vel ikke noe at den blir brukt som sofa? Bare å re opp og legge på pledd Jeg sover i stua så her bruker ALLE besøkende min seng som soffa, det går helt fint Anonymous poster hash: 85af5...4d9
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jeg ville delt rom med sjuåringen. Venninna mi måtte dele rom med mora si da hun var tenåring husker jeg. Det var kjipt fordi hun ikke fikk ha et eget rom, mora behandlet det som sitt rom der venninna mi hadde seng. En annen av mine venninner delte rom med et barn i samme alder som din. Det gikk helt fint, men de gjorde omvendt. Det var barnet sitt rom og mora hadde bare senga si der. Anonymous poster hash: 378e4...e42
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Hva med en sovesofa i stua? Finnes mange fine sofaer som faktisk er gode å sove på + ungene får hvert sitt rom... Anonymous poster hash: a0fdc...8b6
Fandens Oldemor Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Hva med en sovesofa i stua? Finnes mange fine sofaer som faktisk er gode å sove på + ungene får hvert sitt rom... Anonymous poster hash: a0fdc...8b6 Ja, det tenker jeg også at må være den klart beste løsningen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Jeg deler rom med gutten min. Vi har familie køyeseng funker super bra før hadde jeg en dobbel seng å ha sin seng.. men det tok mye plass.. verdena beste løsning er familie-køye 😁😁 Anonymous poster hash: c5967...dbf
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Jeg hadde valgt sovesofa. Anonymous poster hash: f8dda...fba
TPK Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 Sovesofa i stuen eller familiekøye. Ville i så fall hatt skuffer eller sånne bokser under hvor du kan legge dyna og puten, og et sengeteppe på hver dag, så kan vennene hans bare bruke den som sofa.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Ikke køyseng, ville ikke likt at andres unger sitter med skitne bukser og smuler til sengen min med kjeks osv, eller at sengen min plutselig blir dinosaurfjell og borg osv. Ville hengt noen gardiner osv i taket og laget en sovealkove som er mitt sted, hvor gan og kompisene ikke skal gå inn Anonymous poster hash: a8e3b...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå