Gå til innhold

Lettblødende livmorhals, behandling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ekstremt lettblødende livmorhals. Hvis jeg har sex så blør jeg omtrent ned hele senga.

Leste at det var mulig å behandle med laser eller noe sånt? Noen som har gjort det? Funka det? Negative sider ved behandlingen? Lite å finne om det.

Anonymous poster hash: 2b0d7...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ekstremt lettblødende livmorhals. Hvis jeg har sex så blør jeg omtrent ned hele senga.

Leste at det var mulig å behandle med laser eller noe sånt? Noen som har gjort det? Funka det? Negative sider ved behandlingen? Lite å finne om det.

Har du tatt celleprøver? Da jeg hadde det likt, var det celleforandringer. Måtte koniseres.

Anonymous poster hash: 99864...f6e

Skrevet

Jeg hadde det. Måtte svi av blodkar. Likt som man gjør hvis man blør mye neseblod. Ikke vont, men veldig ubehagelig. Funket bra. 5-6 år siden. Fortsatt ingen problemer

Anonymous poster hash: 47f67...0ae

Skrevet

Har du tatt celleprøver? Da jeg hadde det likt, var det celleforandringer. Måtte koniseres.

Anonymous poster hash: 99864...f6e

Ja, jeg har lette celleforandringer.

Men har alltid vært sånn, selv når jeg ikke har hatt celleforandringer.

Skrevet

Jeg hadde det. Måtte svi av blodkar. Likt som man gjør hvis man blør mye neseblod. Ikke vont, men veldig ubehagelig. Funket bra. 5-6 år siden. Fortsatt ingen problemer

Går man vis fastlege og får henvisning til gyn eller gjorde du det privat? :)

Skrevet

Jeg hadde lettblødende livmorhals, og blødningsforstyrrelser i livmoren. Hadde polypper og myomer på innsiden av livmoren, disse ble fjernet kirurgisk og så svei de vekk slimhinnene i livmor og livmor hals. Er bare en mnd siden jeg gjorde det, så jeg blør litt ennå, men ikke mye.

Hadde sex i går, og det ble null blod! Det er første gang i mitt seksualliv, så virker som dette var løsningen for meg :)

Anonymous poster hash: 9ea76...fc8

Skrevet

Går man vis fastlege og får henvisning til gyn eller gjorde du det privat? :)

Gikk via fastlege, men vil tro man kan gjøre det privat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...