Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Hvordan ble økonomien når du ble alene? Jeg har to små barn, begge i barnehagen, så utgiftene er store. Nå ser det ut som jeg ender opp alene, med 50-50 deling på barna. Jeg har ca 20.000kr utbetalt i måneden, så jeg håper jeg klarer meg.. Anonymous poster hash: 71d5f...955
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Har du femti prosent deling er du ikke "enslig forsørger". Da kan du fint jobbe ekstra de ukene du ikke har barn. To uker i mnd. Ved 50% deling deler man jo alle utgifter også.. Økonomien min ble dårlig som alenemor, men min unge har samvær annenhver helg. Anonymous poster hash: 32654...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå