Gå til innhold

Samlivsbrudd og økonomi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble økonomien når du ble alene? Jeg har to små barn, begge i barnehagen, så utgiftene er store. Nå ser det ut som jeg ender opp alene, med 50-50 deling på barna. Jeg har ca 20.000kr utbetalt i måneden, så jeg håper jeg klarer meg..

 

Anonymous poster hash: 71d5f...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du femti prosent deling er du ikke "enslig forsørger". Da kan du fint jobbe ekstra de ukene du ikke har barn. To uker i mnd. Ved 50% deling deler man jo alle utgifter også.. Økonomien min ble dårlig som alenemor, men min unge har samvær annenhver helg.

 

Anonymous poster hash: 32654...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...