Gå til innhold

HVilken bank har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bank bruker dere? Er dere fornøyd med nettbanken? er den lett og oversiktlig?

 

Byttet nylig bank til sparebank 1 på grunn av bedre vilkår mtp gebyrer og at ungene fikk konto osv.. Men er så utrolig misfornøyd med selve nettbanken. Den er så rotete og uoversiktlig at jeg stadig gjør feil.

 

HVilken bank er du fornøyd med?



Anonymous poster hash: 33365...ab5
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har samme som deg og tenker at det kommer til å bli en vane.

Skrevet

Har sparebank 1 jeg og og bruker bare mobilappen, veldig fornøyd!

 

Anonymous poster hash: afb28...a06

Skrevet

Jeg har også sparebank1. Synes den er grei nok. Som Sekretøsa sier så blir det en vane ☺

Skrevet

DnB. Veldig fornøyd med nettbanken, men har ikke prøvd så mye annet.

Skrevet

var inne og kikket på nettbankdemoen til dnb, og den virker så utrolig mye mer oversiktlig...

 

Har dnb mye gebyrer på kortbruk?



Anonymous poster hash: 33365...ab5
Skrevet

DnB veldig fornøyd😊 Oversiktlig og enkel i bruk.

 

Anonymous poster hash: 1e0a7...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...