Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Hvilken bank bruker dere? Er dere fornøyd med nettbanken? er den lett og oversiktlig? Byttet nylig bank til sparebank 1 på grunn av bedre vilkår mtp gebyrer og at ungene fikk konto osv.. Men er så utrolig misfornøyd med selve nettbanken. Den er så rotete og uoversiktlig at jeg stadig gjør feil. HVilken bank er du fornøyd med? Anonymous poster hash: 33365...ab5
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Har samme som deg og tenker at det kommer til å bli en vane.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Har sparebank 1 jeg og og bruker bare mobilappen, veldig fornøyd! Anonymous poster hash: afb28...a06
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har også sparebank1. Synes den er grei nok. Som Sekretøsa sier så blir det en vane ☺
TPK Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 DnB. Veldig fornøyd med nettbanken, men har ikke prøvd så mye annet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 var inne og kikket på nettbankdemoen til dnb, og den virker så utrolig mye mer oversiktlig... Har dnb mye gebyrer på kortbruk? Anonymous poster hash: 33365...ab5
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 DnB veldig fornøyd😊 Oversiktlig og enkel i bruk. Anonymous poster hash: 1e0a7...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå