Gå til innhold

21 uker og ekstremt mye -->


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mensmurringer og rare smerter i magen. samt at jeg syns navlen føles så merkelig. flere som har det slik? blir så sliten av å gå rundt slik. samtidig er kvalmen tilbake og ekstrem forstoppelse, kjenne sut som jeg skla presse ut ungen de få gangene jeg er på do, hva jeg kan spise? vil heller ha diare :P



Anonymous poster hash: 41c18...2be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg. Tror min navle er på vei å poppe ut. (Den har tidligere vært ei hule, men nå begynner den å stikke ut.) Derfor kjennes den litt sår. Kan det være det samme du opplever?

 

Sviskeyoghurt med linfrø var min favoritt da forstoppelsen var på det verste. 

Håper du blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start dagen med en stor skje Vi-siblin rørt ut i juice. Du kjøper det reseptfritt på apoteket.

 

Jeg har tatt dette hver dag helt siden positiv test, for jeg var faktisk så forstoppet i forige svangerskap at jeg til slutt ikke fikk puste skikkelig (og ble innlagt på sykehus).

 

https://www.apotek1.no/produkter/vi-siblin-610-mg-g-granulat-250g-543710p

 

Anonymous poster hash: 51273...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svisker funker for meg, eller pastiller type Lakerol (pga søtstoffet). Noen anbefaler en kiwi hver dag, eller en ss linfrø som har lagt i bløt.

 

Anonymous poster hash: 85a75...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusent akk for flotte tips, var på apoteket i dag og fikk laktolose, kunne tenkt meg microlak også, da avføringen er så hard at det både ser og kjennes ut som en underarm som blir presset ut, jeg overdriver ikke når jeg sier jeg bruker en time på do, og da sitter kun å presse. huff a meg. men mikrolac kunne sette igang fødsel, kanskje litt tidlig. men har aldri hørt dette tidligere.



Anonymous poster hash: 54965...42f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...