Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jobber med en slik for tiden. Kjenner grensen min snart er nådd. Slarver og alt blir blåst opp. Hva er det med slike folk? Merker hele stemningen på jobb forandrer seg p.g.a. denne personen. Er vanskelig å ta det opp med henne også, for da blir hun gående rundt å furte. Slitsomt! Anonymous poster hash: 53545...dae
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Jobber med en slik for tiden. Kjenner grensen min snart er nådd. Slarver og alt blir blåst opp. Hva er det med slike folk? Merker hele stemningen på jobb forandrer seg p.g.a. denne personen. Er vanskelig å ta det opp med henne også, for da blir hun gående rundt å furte. Slitsomt! Anonymous poster hash: 53545...dae Kanskje hun er narsissist? Anonymous poster hash: 3aac1...ccc
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Ta det opp med sjefen eller den som har personalansvar Anonymous poster hash: 4767b...fd6
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Ta det opp med verneombud på jobben. Anonymous poster hash: 2eb53...e42
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Kommer nok til å ta det opp med henne. Om det ikke hjelper får jeg snakke med avdelingslederen. Er slitsomt med slike folk. Anonymous poster hash: 53545...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå