Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Satt rolig nå på jobb og plutselig så kjente jeg i halsen at hjertet løp helt vilt og det ble ubehagelig å puste ett øyeblikk.Har sånn innimellom..Er så ekkelt... Anonymous poster hash: d0cb3...3a1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Det er vel det som er hjertebank/ekstraslag? Ganske vanlig tror jeg. Men du kan jo få det sjekket ut hvis du er bekymret. Anonymous poster hash: 94038...a2f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Dette har jeg ofte. Hatt det i mange år, og er helt frisk og fin (så vidt jeg vet) Syns det er ekkelt/ubehagelig, men tenker i grunn ikke over at det kan være noe farlig. Anonymous poster hash: 95f08...fa1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Hvor ofte har dere det? Her går det i perioder,nå er det daglig og så kan det gå lenge..Noen dager en runde mens andre dager flere runder... Hi Anonymous poster hash: d0cb3...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå