Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Er litt ny som bruker her... Går det an å slette en tråd man selv har opprettet som anonym? Anonymous poster hash: 391ed...f4b
Superdolly Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Nei. Skal du slette tråder du har opprettet som anonym, må du ta kontakt med moderator og de sletter hvis tråden bryter med forumreglene. Ikke ellers.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Nei, du kan ikke slette egne tråder uansett om det er med nick eller ei. Du har mulighet til å endre et innlegg innen 30 min fra du skrev det hvis jeg husker riktig. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Ok, takk for svar! 😊 Anonymous poster hash: 391ed...f4b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Hvis du bryter mange av reglene gjentatte ganger, som å skrive dritt om navngitte personer, åpenlys rasisme, reklame ol kommer moderator til å stenge tråden. Om den slettes vet jeg ikke, men den blir i hvertfall ikke tilgjengelig eller lesbar lenger. Anonymous poster hash: 16344...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå