Gå til innhold

Farge i stuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvilken farge har dere på veggene i stuen? Vi har type gråhvit, "tidløs" fra jotun. Vi tenker på å male en fondvegg i minty breene, er det noen som har erfaring med den fargen? Evt har en annen fin farge å anbefale? Har bomull farge på lister og grå sofa 😊

Anonymous poster hash: 39b15...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*minty breeze*

Anonymous poster hash: 39b15...f69

Skrevet

Jeg skal male en fondvegg i stua i morgen faktisk, og har sett på diverse grønnfarger de siste dagene. Er ikke spes glad i mintgrønn (som feks minty breeze), men det er jo en populær farge 😊 Jeg ville ha en litt mørkere/dypere farge, og endte opp med en farge fra butinox som heter "sukkulent". Blågrønn farge. Anbefaler evt å kjøpe fargeprøver hvis du er usikker... Jeg er ihvertfall veldig glad jeg gjorde det, for den fargen jeg i utgpkt hadde tenkt, så helt annerledes ut på veggen (prøvemalte litt). Sukkulent ble også annerledes, men da på en positiv måte for min del...!

Anonymous poster hash: 62d62...99d

Skrevet

Jeg kjenner noen som har tidløs og minty breeze sammen. Synes mb er fin, virker gråere på vegg enn på prøven, men den er jo åpenbart grønn. Tidløs synes jeg er ganske så kjedelig, men skjønner jo valget ettersom dere har bomull på listverk ;)

Anonymous poster hash: e77c4...8dd

Skrevet

Jeg har malt Minty breeze på en vegg i stua og er veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: b54ad...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...