Gå til innhold

Vondt i ledd og muskel.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte vondt i ledd når det er kaldt. Og nå har jeg vondt i hele armen, mest i muskelen. Er veldig vondt.

Legen sa at vi måtte tq det her over tid og at det ikke var noe å gjøre med imed jeg har hatt det med leddene siden jeg var liten.

 

Hva kan jeg gå til for å få hjelp?

 

Anonymous poster hash: 53b7b...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostholdet ditt er viktig. Unngå raske sukker og karbohydrater! Få i deg nok riktig fett, og spis rent og variert.

 

Fysioterapeut kan hjelpe deg med riktig trening og tøyninger og ev. behandling om det trengs.

Kiropraktor kan også hjelpe for en del leddproblemer.



Anonymous poster hash: 9162d...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...