Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Har ofte vondt i ledd når det er kaldt. Og nå har jeg vondt i hele armen, mest i muskelen. Er veldig vondt. Legen sa at vi måtte tq det her over tid og at det ikke var noe å gjøre med imed jeg har hatt det med leddene siden jeg var liten. Hva kan jeg gå til for å få hjelp? Anonymous poster hash: 53b7b...a6e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Kostholdet ditt er viktig. Unngå raske sukker og karbohydrater! Få i deg nok riktig fett, og spis rent og variert. Fysioterapeut kan hjelpe deg med riktig trening og tøyninger og ev. behandling om det trengs. Kiropraktor kan også hjelpe for en del leddproblemer. Anonymous poster hash: 9162d...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå