Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hei Jeg har nettopp fått beskjed om at frisøren som skulle ordene håret og sminke men har blitt syk og kan ikke gjør det likevel. Når sliter jeg litt med å finne en ny frisør som kan gjør det for meg. Vi skal gifte oss om 3 uker og har et minimalt budsjett. Så frisør budsjettet mitt var på 2500 kr og vet ikke om jeg klarer å gå over den prisen. Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon her jeg sitter og prøver å lete etter en ny frisør. Anonymous poster hash: cda8b...87e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Har ikke salongen en annen frisør? I så fall har du vel rett til å få samme prisen, da du har en prissatt avtale. Synes forresten at 2500kr absolutt ikke var et lavt budsjett og du klarer vel å finne noen andre innenfor prisen? Anonymous poster hash: 38680...057
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Har ikke salongen en annen frisør? I så fall har du vel rett til å få samme prisen, da du har en prissatt avtale. Synes forresten at 2500kr absolutt ikke var et lavt budsjett og du klarer vel å finne noen andre innenfor prisen? Anonymous poster hash: 38680...057 Det var en privat person som er frisør som skulle gjør det. Anonymous poster hash: cda8b...87e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Er mange flinke frisører i Ålesund Anonymous poster hash: cda8b...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå