Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Vi har fått tid til 24timers ph-måling(mage/spiserør)med 1-åringen vår. Han er en veldig aktiv gutt, og er i tillegg veldig viljesterk og litt "umulig" å ha med å gjøre av og til.Bare det å kle på ham, skifte bleie osv kan være et slit. Blir helt krakilsk og er umulig å roe. Så nå lurer jeg på hvordan i all verden vi skal få til denne ph-målingen??? Noen med erfaring med aktive småbarn og ph-måling? Anonymous poster hash: af167...bea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Vi fikk litt dormicum somde blandet i litt saft til ungen. Det gjorde han litt trøtt og rolig. Selve sonden tok de gjennom neseboret og var på plass på et øyeblikk. Ungen satt på fanget mitt. Protesterte litt, men det gikk urtolig fort å sette ned sonden. En liten tur ned til røntgen der de sjekket at den var på rett plass, og så hjem. Registreringsboksenfikk han henge på ryggen. Om natta trakk han den ut i søvne, så det ble en kort måling for oss da.... Anonymous poster hash: a0759...1ed
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Vi fikk litt dormicum somde blandet i litt saft til ungen. Det gjorde han litt trøtt og rolig. Selve sonden tok de gjennom neseboret og var på plass på et øyeblikk. Ungen satt på fanget mitt. Protesterte litt, men det gikk urtolig fort å sette ned sonden. En liten tur ned til røntgen der de sjekket at den var på rett plass, og så hjem. Registreringsboksenfikk han henge på ryggen. Om natta trakk han den ut i søvne, så det ble en kort måling for oss da.... Anonymous poster hash: a0759...1ed Ok, så da kan vi iallefall få noe beroligende idet de setter sonden inn. Er redd det samme skjer med oss som med dere, han er jo veldig urolig om natta så ser for meg at den fort kan ryke... Ble det lang nok måling for dere slik at resultatet ble pålitelig..? Anonymous poster hash: af167...bea
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 De får alltid noe å slappe av på før de legger sonden. I allefall på St.Olav. Ja, fikk målt lenge nok til at vi fikk en diagnose. Anonymous poster hash: a0759...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå