Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Sorry, sikkert teit spørsmål men jeg lurer altså på om lærere har fri nå i vinterferien eller om de jobber med planlegging og retting eller andre lærerting. Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å sende læreren til min datter en epost om noe greier, men vil ikke gjøre det nå, om han faktisk har ferie. Anonymous poster hash: 16647...646
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Vinterferien blir brukt til avspasering. Noen bruker uka til å ta igjen arbeid som haster, noen bruker en dag eller to til å komme i forkant. Men foresatt kan gå ut fra at lærer ikke er tilgjengelig på e-post eller telefon. Anonymous poster hash: fc951...714
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Min mann har fri alle ferier ja men starter noen få dager før skolestart på høsten da.. Anonymous poster hash: 4a53a...b4f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Det er vel bare å sende en epost, det? Enten leser læreren det mens h*n har ferie, eller h*n leser den etterpå. Epost på skolens offisielle mailadresse kan sendes midt på natten eller 1. juledag, man velger selv når man vil lese. Anonymous poster hash: 6049f...883
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Fri i alle ferier. I hvert fall så fri man kan få med 60 norsktekster å vurdere. *sukk* Jeg synes det er uproblematisk å sende en mail. Mine mailer tikker inn på mobilen, jeg svarer når jeg har tid og ork utenfor arbeidstida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå