Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 For noen uker siden låste kneet mitt seg på en eller annen måte. Fikk slept med meg beinet bort til sofaen og smertene var helt borte etter noen minutter (skulle bare ta på meg sokken liksom..) Men nå de siste dagene har jeg vondt I begge anklene (spesielt venstre) og får innimellom vondt I tærne også? Det er ikke veldig hovent og ikke rødt.. bare vondt inni anklene!😕 Noen som aner?? Anonymous poster hash: 61db1...9aa
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Tja. Jeg hadde smerter i tær, fingre, ankler m, hofter og knær, blant annet. Gikk til legen etter en lang periode med smerter og sykdomsfølelse. Fikk påvist revmatiske diagnoser, og er bedre nå, med medisiner og behandling😊 Men, smertene dine kan jo skyldes hva som helst, og leting etter diagnose på forum høres farlig ut! Bestill legetime og fortell om symptomene dine, så vil nok legen ta relevante tester. God bedring! Anonymous poster hash: 51a42...e94
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Tja. Jeg hadde smerter i tær, fingre, ankler m, hofter og knær, blant annet. Gikk til legen etter en lang periode med smerter og sykdomsfølelse. Fikk påvist revmatiske diagnoser, og er bedre nå, med medisiner og behandling😊 Men, smertene dine kan jo skyldes hva som helst, og leting etter diagnose på forum høres farlig ut! Bestill legetime og fortell om symptomene dine, så vil nok legen ta relevante tester. God bedring! Anonymous poster hash: 51a42...e94 Har bestilt legetime, så skal til legen på mandag. Bare tenkte at noen kanskje hadde opplevd det samme. Syns jo det er merkelig med plutselige smerter. Halter rundt nå liksom..blæh! Men takk for svar 😊 Hl Anonymous poster hash: 61db1...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå