Gå til innhold

Forelsket i mann fra Syria.. Tør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er utrolig skjønn, omtenksom, romantisk, oppmerksom, smart og ambisiøs.

Men han er jo fra Syria, og muslim. Han kom som båtflyktning, og har fått opphold i Norge.

Jeg har et barn fra før, men det er ikke noe problem. Jeg har snakket med moren hans, som er kjempehyggelig og veldig liberal og lik min egen, utenom språket selvfølgelig..;)

Jeg merker kulturforskjellen avogtil, men han er veldig fascinert og interessert i norsk kultur og skikker. Han er på min alder, og høyt utdannet fra Syria.

Ville dere tort?

Anonymous poster hash: b7b30...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i verden.

Anonymous poster hash: 08c3c...1fa

Skrevet

Ja det ville jeg. Intet satset intet vinner man...

Anonymous poster hash: e2e62...192

Skrevet

Såklart :)

Anonymous poster hash: acbc7...575

Skrevet

NEI!

Anonymous poster hash: 02d73...08c

Skrevet

Hvir lenge har han vært i Norge?

Anonymous poster hash: 5dd97...539

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 1ddc3...b2c

Skrevet

jeg hadde ikke turt..

Anonymous poster hash: 6bf14...15b
Skrevet

Han kom til Norge i juni..

Dere som sier nei, kan jeg spørre hvorfor? Kultur, religion?

HI

Skrevet

Han kom til Norge i juni..

Dere som sier nei, kan jeg spørre hvorfor? Kultur, religion?

HI

Kultur, religion, livssyn, grunnleggende verdier, liker friheten min og har bare sett det gå dårlig med kvinner som velger muslimer

Anonymous poster hash: 08c3c...1fa

Skrevet

Nope! Og jeg er for at vi skal hjelpe flyktingene. Men denne mannen kan være traumatisert.. Hold deg unna.

Anonymous poster hash: 5b91f...796

Skrevet

Hadde du kun hatt ansvaret for deg selv, så ja kanskje. Men du har ansvaret for et barn, og da er min tanke at nei det bør du ikke. 

Skrevet

Nei. Det er alt for tidlig å innlede et forhold, særlig når du har barn å ta hensyn til. Og hva har det med saken å gjøre at moren hans er liberal?! Det er han som bør være liberal.

Anonymous poster hash: 54dd9...70e
Skrevet

Den har jeg ventet på, nå som det kommer så mange syrere vil nok mange av dem få seg kjærester her i Norge.

Ja, altså hvorfor ikke, du er et menneske, han er et menneske :)

Jeg er selv sammen med en fra et annet land, ikke muslim da, kunne aldri funnet meg en bedre og snillere mann enn ham. Jeg synes folk ser for mye på hvor personen er fra, religion og hudfarge enn å se på personen som en person, et eget individ.

Klart det vil være idioter blant syrere, når det kommer såpass mange kan man ikke utelukke at noen fæle personer også sniker seg med, samme som at det finnes idioter blant nordmenn og andre folkegrupper. Man kan ikke dømme alle pga. noe en gjør.

Anonymous poster hash: 927c9...4db
Skrevet

De fleste syrere levde vel som oss før, i vanlige byer med skole, universiteter, barnehage osv. Har dere sett bilder fra byene i Syria slik det var før? Det var jo en kjempefint land å reise på ferie til og folk var veldig gjestfrie. Ja, de fleste har nok opplevd mye fælt, men man blir vel ikke en ond person selv om man har opplevd krig.

Skrevet

Absolutt!

Det kan gå kjempefint og det kan få skeis, akkurat som det kan med hvilken som helst annen mann.

Selv drev jeg og datet en muslim som jeg var hodestups forelsket i. Det endte dårlig, total kultur-kræsj. Jeg feiret jul, han feiret ikke jul. Jeg spiste svin daglig, han spiste ikke svin. Viste seg at han ikke ville kysse meg etter jeg hadde spist svin heller. Det ble lite kyssing, for å si det sånn. Han var helt "kua" av foreldrene sine, hadde dessverre ingenting han skulle sagt. Forholdet vårt måtte holdes hemmelig for andre, fordi jeg var norsk. Viste seg at han var nok mest ute etter å få tømt seg.

Dette var ikke for å skremme deg altså, jeg er veldig for å gi det en sjanse. Går det ikke, så går det ikke. Det ser du tidsnok. Om jeg hadde forelsket meg i en mann fra Syria ville nok (dumme meg) prøvd igjen. Det er forskjell på mennesker :-) 

Anonymous poster hash: 9dbd0...e3b
Skrevet

Hadde vært veldig skeptisk i og med at du har barn fra før. Har selv hatt kjærester fra utlandet (ikke muslimer), men det har ikke fungert. Etter hvert finner man ut at man er for ulike.

Men - dersom du går inn i dette, bør du snakke med flest mulig av famille og ikke minst venner. Spør og grav og finn ut mest mulig i tilfelle han skjuler noe. (Det gjorde den ene utlendingen jeg var sammen med. Fant det ut da jeg prata med en av kameratene hans.) I forelskelsens rus er det fort å glemme fornuften. 

Anonymous poster hash: 46f08...59c
Skrevet

Men jeg lurer på hvor de jentene i filmen er nå :(

Skrevet

NEI!! For barnet din sin del, hold deg unna!

Anonymous poster hash: 53492...030

Skrevet

Han er utrolig skjønn, omtenksom, romantisk, oppmerksom, smart og ambisiøs.

Men han er jo fra Syria, og muslim. Han kom som båtflyktning, og har fått opphold i Norge.

Jeg har et barn fra før, men det er ikke noe problem. Jeg har snakket med moren hans, som er kjempehyggelig og veldig liberal og lik min egen, utenom språket selvfølgelig..;)

Jeg merker kulturforskjellen avogtil, men han er veldig fascinert og interessert i norsk kultur og skikker. Han er på min alder, og høyt utdannet fra Syria.

Ville dere tort?

Nei!! Jeg hadde ALDRI turt!!! 😱😱😱

Anonymous poster hash: 91e35...c0d

Skrevet

Nei. mest pga barnet jeg har, så ville jeg ikke gjort det, så liker jeg best norske /nordiske gutter :)

Skrevet

Ja, hvis jeg kjente han godt.

Dere har jo kun kjent hverandre i noen måneder. Ta det litt piano.

Anonymous poster hash: 0bcec...126

Skrevet

Aldri i verden, heller alene enn å innlede et forhold til en fra Syria!

Anonymous poster hash: ec13e...624

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke. Han har vært for kort tid i Norge, er muslim og har en helt annen kultur.

Jeg har og hatt en flott mann fra Syria etter meg. Men jeg har veldig liten tro på at det vil gå i lengden.

Og jeg var sammen med en fra Iran i flere år. Men han kom til Norge da han var 3 år, og han og familien var veldig godt integrert, og var ikke så troende.

Anonymous poster hash: a6aac...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...