Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Har en gutt på 11 år som i dag , sammen med fetterene på 11 og 15, tok bussen til byen for å gå i svømmehallen. De skulle ringe da de var ferdige, så vi kunne hente de. Nå ringer sønnen vår og sier han er på vei til Mc Donald. Det er en ganske lang bit å gå. Jeg syntes ikke det var så greit pga at det begynner å bli mørkt, butikkene stenger i sentrum. Syntes 11 år er litt for ungt til å være i byen alene da ( selv om fetteren er med). Vet det har vært en del gjenger osv på Mc Donald. Mannen min mener jeg overdriver og kaller meg hysterisk.....jeg vet jo at sjansen for at noe skal skje, er liten, men likevel syntes jeg ikke det er greit. Mannen er nå kjørt inn til sentrum for å hente de. Overdriver jeg veldig her siden jeg ikke syntes det er i orden eller burde dette være helt ok? ( hadde vært noe annet midt på dagen med åpne butikker på alle kanter, og lyst ute) Anonymous poster hash: b1c49...8d8
TPK Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Hvor bor du? Høres ut som det er midt i ghettoen. Jeg tror dette gikk helt fint, synes du overreagerer litt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Jeg hadde reagert som deg! Anonymous poster hash: b6637...67f
ulenissen Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Tja... Hvilken by snakker vi om da? Oslo eller Bodø?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Bor i en middels stor by, 90.000 innbyggere HI Anonymous poster hash: b1c49...8d8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Hadde reagert som deg jeg også. Anonymous poster hash: 19e65...c1f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Hvor bor du? Høres ut som det er midt i ghettoen. Jeg tror dette gikk helt fint, synes du overreagerer litt. Bor i middels stor by 90.000 innbyggere. Anonymous poster hash: b1c49...8d8
geitemarken Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 (endret) Jeg synes du overreagerer. Jeg synes han har vært flink som har gått dit og ikke blitt kjørt, han ringer og sier i fra og han tørr å utfordre seg selv litt innafor det jeg mener er rimelighetens grenser. Han viser selvstendighet og modenhet synes jeg. Endret 23. februar 2016 av geitemarken
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Jeg hadde ikke reagert. De er 11 år, og var sammen med en på 15 år. Bor i en by på ca samme størrelse. Og hadde ikke reagert i det hele tatt. Anonymous poster hash: 763a5...90c
Yellow Brick Road Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Jeg synes at du overreagerer, selv om jeg sikkert hadde (over)reagert jeg også. Han har jo en 15åring med seg. Men en prat om hva som er lov og ikke kan jo være lurt når han kommer hjem. For hadde han lov til å bruke penger på McD og er det sånne ting han har lov til å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 De er hjemme nå, og alt gikk selvfølgelig bra. Men, er første gang han gjør noe sånt, så selvfølgelig litt (ganske) skummelt for hønemor HI Anonymous poster hash: b1c49...8d8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 Syns faktisk det hørtes mer skummelt ut at de er alene i svømmehallen.. Hos oss må de være over 12. Men nå er det kanskje min "hønemorting".. Syns vann kan være skummelt! Anonymous poster hash: 74063...0cf
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har en jente på 11. Om hun og noen venner hadde valgt å gå til Mc Donald eller et annet sted for å spise hadde det vært helt greit så lenge de ringte og ga beskjed og brukte egne penger. Anonymous poster hash: 7e6d9...ce6
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 Klokka 1800 blir du engstelig? Det er hysteri.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Skrevet 23. februar 2016 Du overreagerer. Anonymous poster hash: 4479d...acc
n74 Skrevet 23. februar 2016 #16 Skrevet 23. februar 2016 Da jeg var 11 dro jeg alene til byen med venner for å shoppe - i Oslo... Andre tider nå skjønner jeg
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #17 Skrevet 23. februar 2016 Klokka 1800 blir du engstelig? Det er hysteri. Det er ikke hysteri , det er en normal reaksjon fra en engstelig mor. Alle "perfekte" mødre her inne er så utrolig opptatt av å dømme alle andre ! Anonymous poster hash: de20d...49a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #19 Skrevet 23. februar 2016 Det er nok litt overreaksjon, men jeg hadde sikkert reagert likt Jeg er veldig hønemor for min 10-åring Anonymous poster hash: 47e69...085
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #20 Skrevet 23. februar 2016 Jeg synes du overreagerer, men du synes sikkert at jeg er for lite streng også? :-) Min 9-åring kunne gjort dette med søskenbarnet sitt på 15, her i Stavanger. Anonymous poster hash: 4e695...22e
Fandens Oldemor Skrevet 23. februar 2016 #21 Skrevet 23. februar 2016 Overreagerer. Tenk så stas han sikkert syntes det var, og det var jo helt harmløst. I tillegg ringte han og ga beskjed. Tror du må øve på å gi litt slipp i situasjoner der det ikke er noen grunn til å holde han igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #22 Skrevet 23. februar 2016 Min 11 åring får lov til å være alene i byen (Oslo) av fare sin. Dette går fint, men jeg er laaaaangt fra enig i at dette er ok. Jeg er nok over gjennomsnittet hønemor, og far motsatt, smells like a conflict Anonymous poster hash: 217b4...75f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #23 Skrevet 24. februar 2016 Klokka 1800 blir du engstelig? Det er hysteri.Det er ikke hysteri , det er en normal reaksjon fra en engstelig mor. Alle "perfekte" mødre her inne er så utrolig opptatt av å dømme alle andre ! Anonymous poster hash: de20d...49a Hun spør om hun overreagerer, folk svarer hva de mener, jeg mener at Hi overreagerer men jeg Dømmer da hun ikke? Vi tar alle avgjørelser vi ikke er sikre på om var den lureste. Det er lov og feile. INGEN ER PERFEKTE Anonymous poster hash: 4479d...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå