Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Utseendemessig? Har ett barn fra før som er lys med grønne øyne. Jeg er lys. Barnefar til dette barnet er mørk med brune øyne. Regner ikke med de får like farger, men kan de ligne hverandre likevel? Anonymous poster hash: b765b...484
Appelsinpiken Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Ja. Minsten vår er mer lik halvsøsteren enn helsøsteren.
februarprins2013 Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 ja det kan de, min er ganske lik sin
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Samboeren min har 2 fra før som utseendesmessig er veldig like sin mor. Vår felles barn er lik på meg. Likevel kan du se at det er søsken likhet mellom særlig ett av samboer sine barn og vårt barn. Selv om de ikke er spessielt like sin far har begge de samme trekka fra han. Som skaper en likhet de i mellom. Anonymous poster hash: 84d0b...d84
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har 4 barn, eldste fra et tidligere forhold, de tre yngste er helsøsken. Man ser søskenlikheten mellom alle 4, alle er ganske like, men nr 3 skiller seg litt mer fra de andre. Har jente, gutt, gutt, jente. Gutta er forholdsvis like, bortsett fra at yngste gutten er mer lik faren enn eldste. Men jentene, som har forskjellige fedre, er kliss like! Anonymous poster hash: 1b22f...dd3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Ja selvfølgelig! Ene barnet mitt er veldig lik søskenbarnet sitt og det er jo mer utvannet enn halvsøsken... Anonymous poster hash: e4fbd...848
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Ja. Minsten vår er mer lik halvsøsteren enn helsøsteren. Samme her, vi tar feil av yngste og halvbroren på barnebilder som er tatt fra 1-4 års alder. Kjenner dem kun fra hverandre på klær og møbler som ble byttet i mellomtiden... Han har også en helbror, de ligner mye mindre.
Kanutten83 Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Ja, min stesøster og ene halvsøster er veldig like hverandre. Selv om den ene har mørkt hår og den andre lyst hår, så er trekkene veldig like, og de er på cm like høye
Gjest Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Her er sistemann kliss lik nummer 2. Skulle tro de hadde samme far, eller så er det jeg som har sterke gener
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Jeg og den halvsøsteren min som er nærmest meg i alder har blitt ganske like i ansiktet etter at begge to ble godt voksne. Vi har ikke samme far. Anonymous poster hash: b3674...27d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Jeg synest mitt barn fra før er veldig lik minsten. Men sambo sitt barn fra tidligere ligner ikke minsten, synest han er veldig lik mor og barna hun har fått etterpå. Anonymous poster hash: bdff4...5ea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 Det kan de helt sikkert. Jeg har to barn med samme far, men de er ikke like i det hele tatt. Ene er veldig lik faren og andre er veldig lik meg. Dersom du får to barn som er ganske lik mor så vil de vel ligne hverandre selv med forskjellig far. Anonymous poster hash: fff41...d5b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 Ja, jeg har flere venninner med barn som er halvsøsken som ligner veldig på hverandre. Mine barn (også halvsøsken), derimot, er ikke så veldig like. Jeg tror kanskje barna ligner mer på hverandre dersom forelderen har litt sterke utseendemessige trekk. Jeg er ganske "anonym" og vanlig. Anonymous poster hash: 339cf...42b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 Min halvsøster og jeg, var helt identiske da vi var barn, sånn fra barnehagealderen. Så det er flere bilder, hvor vi ikke vet hvem av oss det er på bildet. I dag er vi ikke like. Anonymous poster hash: dfd2c...2d3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Skrevet 23. februar 2016 Ja helt klart. Selv søskenbarn kan ligne veldig på hverandre Anonymous poster hash: 78258...5ca
skinnfilla Skrevet 23. februar 2016 #16 Skrevet 23. februar 2016 Jepp, 5åringen er kopi av sin halvsøster, litt rart egentlig for stedatter er helt lik SIN mor😂 Vi gikk på samme skole tidligere og det er som å se henne😆
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #17 Skrevet 23. februar 2016 Min datter og hennes halvsøster er veldig like. Skulle absolutt tro de var helsøsken. og så har jeg en sønn som en helt lik tremeningen sin. Jeg og fetteren min er ikke spesielt like - men sønnene våre har blitt utrolig like. Morsomt å se hvordan gener oppfører seg. Anonymous poster hash: d4903...b8b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #18 Skrevet 23. februar 2016 Begge halvsøsknene kan arve det meste av sitt utseende fra sin felles forelder og være veldig like, eller motsatt, arve fra den andre forelderen og ikke ligne i det hele tatt. Anonymous poster hash: ef35f...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå