Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Jeg og mannen har sett på et hus, den selges av advokat som vi har vært i kontakt med i går. Vi prøvde å få kontakt med advokat i hele dag idag uten å lykkes, så vi tok kontakt med eieren av hus og ble enig om en visning ikveld. Men senere idag så vi at huset er tatt vekk fra finn. Vi driver å spekulerer om vi skal dra på visning senere idag, vi tenker kanskje huset er solgt for alt vi vet. Vi er usikre. Hva tenker dere? Hadde dere dratt på visning? Anonymous poster hash: c46d9...035
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Har dere avtale om visning, så sier de vel ifra dersom huset er solgt. Det er nå i alle fall normal oppførsel. Anonymous poster hash: 4f82e...220
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Har dere avtale om visning, så sier de vel ifra dersom huset er solgt. Det er nå i alle fall normal oppførsel. Anonymous poster hash: 4f82e...220 Huset tvangsselges så eier har ingenting han skal ha sagt. Og han vet ikke om huset er solgt eller ikke, fikk jeg inntrykk av. Og advokaten fikk jeg ikke tak idag. Hi Anonymous poster hash: c46d9...035
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Har dere avtale om visning, så sier de vel ifra dersom huset er solgt. Det er nå i alle fall normal oppførsel. Anonymous poster hash: 4f82e...220 Huset tvangsselges så eier har ingenting han skal ha sagt. Og han vet ikke om huset er solgt eller ikke, fikk jeg inntrykk av. Og advokaten fikk jeg ikke tak idag. Hi Anonymous poster hash: c46d9...035 Men da er det jo veldig rart av huseier å avtale visning, for da har han vel ingenting med det heller å gjøre. Jeg synes og det er rart at dere avtaler med huseier når huset skal tvangselges Anonymous poster hash: de6b2...d07
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Huseigar kan opne dørene for visning. Men kan ikkje stå for bud el salg. Reis på visning og prøv og kontakt videre på advokat. Anonymous poster hash: b41eb...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå