Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Er det noen her som har det? Vaskemaskinen min er 8 år gammel, så regner med at den snart må byttes ut. Og det hadde vært veldig praktisk med vaskemaskin og tørketrommel i ett. Men har hørt at de ikke er så bra. Så lurer på om noen har erfaringer med det? Og er dere fornøyd? Prøvde en på ferie i utlandet, på hotellet, og den var helt fantastisk. Men regner med at det er industri, og koster langt over mitt budsjett. Har budsjett på ca 10 000. Anonymous poster hash: 89242...eed
klg,2 boys now:) Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Har hatt det.fungerte ikke optimalt men kjekt i nøden.men det går ikke an å tørke like mye som du kan vaske.også blir det veldig spesiel lukt av klærne.
Gemini77 Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Har hatt det og aldri igjen. Stor slitasje og hadde så mye problemer med den. Og elendig tørking.
Mamma til 2 søte Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Har det ikke men har separat. Vasker som regel klær mens jeg tørker så her hadde det ikke gått.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Anbefaler det ikke. Har hatt det i to omganger, og aldri mer. Bare problemer. Syns ikke klærne blir skikkelig tørr en gang. Brukte nesten 10 000 på en slik maskin slik at den skulle være av ypperste kvalitet, men det hjalp ikke. Har trommel og vaskemaskin hver for seg, det er himmelen i forhold! Anonymous poster hash: 1075e...254
Yellow Brick Road Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Vi leide en en gang for flere år siden hvor vi bodde midlertidig i en liten leilighet og rett og slett ikke hadde plass til to deler. Det fungerte ok, men jeg ville ikke ha hatt det med familie og mye vask for det tar for lang tid når man ikke kan både tørke og vaske på en gang. Og så er det vel som med de fleste hybrider, det går på bekostning av funksjonalitet og blir aldri like bra som de to delene hver for seg tilsammen. Men når vi blir gamle og bytter huset i en mindre leilighet, så kan det godt hende at vi anskaffer oss en sånn igjen om det er det vi har plass til.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Har hatt det siden jeg fikk nytt bad i 2008, og er veldig fornøyd. Hadde det mest fordi det ikke er plass til to maskiner, men jeg syns det funker kjempebra. Men vi tromler stort sett bare undertøy, sokker, sengetøy og håndklær, og henger opp alt annet, så det er kanskje derfor. Og vi har ikke barn ennå, så det er ikke sååå mye vask kontinuerlig (selv om vi to fint klarer å lage fjell på kottet likevel). Anonymous poster hash: 26479...b12
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Er bare meg og 2 barn, så det er jo ikke så mye tøy. Men savner veldig å tromle håndklær, og innimellom klær. Da det haster og få noe tørt. Lest test fra 2015, hvor en LG maskin ble best i test. Og det virket ut som alle som hadde skrevet anmeldelser, var veldig fornøyde. Anonymous poster hash: 89242...eed
Modesty Blaise. Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Syns det fungerte greit så lenge jeg var singel. Med mer enn en person i husholdningen hadde jeg ikke orket. Da tar det for lang tid, og det blir ike tørt med fulle maskiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå