Gå til innhold

Hvordan ville dere løst dette problemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn i nybygd rekkehus i oktober 2015. Nå har det seg slik at hver dag denne mnd har det ligget alt fra en til tre katte/hundebæsj rett utføre inngangspartiet. Ser ut som om det er et dyr som alltid driter rett utføre døra her. Vet ikke om det er kattebæsj eller hundebæsj. Bæsjen er liten men ikke gravd ned slik som katter ofte gjør. Hvordan bli kvitt problemet?

Anonymous poster hash: 4a0aa...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet inn i nybygd rekkehus i oktober 2015. Nå har det seg slik at hver dag denne mnd har det ligget alt fra en til tre katte/hundebæsj rett utføre inngangspartiet. Ser ut som om det er et dyr som alltid driter rett utføre døra her. Vet ikke om det er kattebæsj eller hundebæsj. Bæsjen er liten men ikke gravd ned slik som katter ofte gjør. Hvordan bli kvitt problemet?

Anonymous poster hash: 4a0aa...522

Katter er ikke sååå nøye med å grave ned bæsjen da, et par spark med bakbeina så er den stort sett fornøyd. Er det ikke noen kjærringråd du kan prøve ut da, som å legge appelsinskall rundt omkring, eller hvitløk. Ikke så pent kanskje, men bedre enn alternativet:-)

Skrevet

Henger meg på denne i håp om at du får noen skikkelig gode råd. Her driter halve nabolagets katter i grusen min rett utenfor døra, det merket jeg godt når snøen forsvant.........luktet ikke blomster utenfor akkurat

Anonymous poster hash: ad9ec...b62
Skrevet

Du får kjøpt et middel på dyrebutikken som holder katter vekk. Det er noen grønne geleklumper, så det ser litt rart ut. Men når kattene får lagt seg til nye dovaner, kan du slutte.

Anonymous poster hash: 17c02...3a7

Skrevet

Det er et mareritt å ha kattenaboer. Dritt over alt. Pisser på alt av parkerte biler/snømåkere/akebrett/alt annet som folk har fremme... Og ikke minst sangen! Høylytt vræling gjennom lange sommernetter! Ah, hvilken glede med katt!

Anonymous poster hash: a595d...aa4
Skrevet

Litt av en velkomstkomité 😂😂😂

Har ei venninne som har prøvd ALT, det endte faktisk med at de bare flyttet etter noen år. Katteshit

Anonymous poster hash: 1f2c5...3e1

Skrevet

Vi har fått tips om å legge ut pepperkorn

Anonymous poster hash: 48ecc...c83

Skrevet

Pepper skal visst funke har jeg hørt (hvis det er katt)

Skrevet

Det er et mareritt å ha kattenaboer. Dritt over alt. Pisser på alt av parkerte biler/snømåkere/akebrett/alt annet som folk har fremme... Og ikke minst sangen! Høylytt vræling gjennom lange sommernetter! Ah, hvilken glede med katt!

Anonymous poster hash: a595d...aa4

Hater når folk ikke kastrerer kattene sine. Ukastrerte må jo å på do, men de tisser ikke for å markere seg på slike ting

Anonymous poster hash: 22593...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...