Gå til innhold

søplebøtte på badet - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av ei venninde i går. Når hun hadde vært på badet spurte hun etter hvor jeg hadde søplebøtte hen. På badet altså. Hva trenger jeg søplebøtte på bade til? Turte ikke å spørre hun hva hun mente.  jeg har aldri hatt søplebøtte på badet å vet ikke hva jeg trenger det for. 

Anonymous poster hash: eb08f...947
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva du trenger søplebøtte på badet for. Tydeligvis ingenting. Men jeg kan si hvorfor jeg trenger det. Trenger bøtte til å kaste Q-tips, bomullsdotter som jeg bruker til å fjerne øyesminke. Forpakninger til tamponger etc.

Skrevet

Tomme doruller? Bind? Tamponger? Gamle barberbladhoder? Tom emballasje? Brukte Lommetørkler?

Anonymous poster hash: b567a...ece

Skrevet

Jeg synes heller det er rart å IKKE ha søppelbøtte på badet.

Anonymous poster hash: 7a667...98d

Skrevet

Bruker det til det samme som resten. Tomme sminke og hygieneforpakninger, tomme doruller, q-tips, sminkefjerneservietter osv. 

Skrevet

Bruker det til tomme medisinbrett, tomme doruller, bind, truseinnlegg, utslitte truser og sokker, gammle tannbørster, q-tip, bommulspad som er brukt til å fjerne neglelakk osv osv osv

Tar du alt slikt med deg inn på kjøkkenet?

Anonymous poster hash: fc52c...7b4
Skrevet

Hvor kaster du bind og tamponger?

Anonymous poster hash: da275...9c0

Skrevet

Jeg hiver pads, qtips å tamponger i do. Tomme doruller, di blir jo liggende å slenge til det blir mange, da tar jeg dem i vedommen. Gammle truser og sokker bruker jeg på å sortere ut på vaskerommet. Andre ting dere nevner tar jeg med i kjøkken søppla.  som dere ser så har jeg ikke brukt for søpplebøtte på badet. 

HI

Skrevet

Jeg hiver pads, qtips å tamponger i do. Tomme doruller, di blir jo liggende å slenge til det blir mange, da tar jeg dem i vedommen. Gammle truser og sokker bruker jeg på å sortere ut på vaskerommet. Andre ting dere nevner tar jeg med i kjøkken søppla.  som dere ser så har jeg ikke brukt for søpplebøtte på badet. 

HI

Er du litt tett? Q-tips, pads og tamponger i do?

Anonymous poster hash: 1a216...c6f

Skrevet

HI

Det er ikke nødvendig med søppelbøtte på do, men å hive q-tips og tamponger i do er både dårlig for miljøet og for røropplegget ditt. Det koster veldig mange tusen hvis du må ha rørlegger og sugebil for å åpne tette rør. 

Skrevet

Jeg hiver pads, qtips å tamponger i do. Tomme doruller, di blir jo liggende å slenge til det blir mange, da tar jeg dem i vedommen. Gammle truser og sokker bruker jeg på å sortere ut på vaskerommet. Andre ting dere nevner tar jeg med i kjøkken søppla. som dere ser så har jeg ikke brukt for søpplebøtte på badet.

HI

Det eneste en skal kaste i do er toalettpapir.

Alt det du nevner skal ikke i do. Ditt do kan gå tett, men det verdte er at kloakkanlegget kan tetnes til.

Fantastisk at såkalt voksne folk er så uvitende.

Anonymous poster hash: 7410f...2be

Skrevet

Jeg hiver pads, qtips å tamponger i do. Tomme doruller, di blir jo liggende å slenge til det blir mange, da tar jeg dem i vedommen. Gammle truser og sokker bruker jeg på å sortere ut på vaskerommet. Andre ting dere nevner tar jeg med i kjøkken søppla. som dere ser så har jeg ikke brukt for søpplebøtte på badet.

HI

Det er ikke nødvendig med søppelbøtte på do, men å hive q-tips og tamponger i do er både dårlig for miljøet og for røropplegget ditt. Det koster veldig mange tusen hvis du må ha rørlegger og sugebil for å åpne tette rør.

Dette.

I tillegg skal man ikke brenne annet enn ved i ovnen. Papir, papp, aviser osv lager store partikler som setter seg fast oppover i pipa, ig som så kan forårsake pipebrann.

Anonymous poster hash: c20ae...be9

Skrevet

HI

Det er helt grusomt å være hos folk og finne ut etter at du har skiftet tampong, at det ikke finnes søppelkasse på badet. Så da må jeg ta med meg den lite diskrete pakken på jakt etter kjøkkenet og en søppelbøtte.

Håper du vet at du sannsynligvis står med pottetett do en dag. Trodde alle oppegående folk visste at man ikke kaster tamponger, pads og q-tips i do. Håper ikke du gjør det hos andre og??

Anonymous poster hash: fc73c...d45

Skrevet

Jeg hiver pads, qtips å tamponger i do. Tomme doruller, di blir jo liggende å slenge til det blir mange, da tar jeg dem i vedommen. Gammle truser og sokker bruker jeg på å sortere ut på vaskerommet. Andre ting dere nevner tar jeg med i kjøkken søppla.  som dere ser så har jeg ikke brukt for søpplebøtte på badet.  HIAnonymous poster hash: eb08f...947

Er du litt tett? Q-tips, pads og tamponger i do? Anonymous poster hash: 1a216...c6f

Dassen hennes blir vel det etter hvert selv om hun ikke er det enda

Anonymous poster hash: cd0ae...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...