Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Mitt barn får besøk av et annet barn i ettermiddag, de blir begge 10 år i år. Er det greit at de er litt alene hjemme mens jeg handler på butikken? Det kan ta 45 minutter. Spurte barnet mitt om det noen gang hadde skjedd hos noen andre, barnet svarte nei, det var alltid voksne til stede. Er ikke redd for å la mitt barn være alene, men lurer på om kanskje foreldrene til det andre barnet vil reagere. Anonymous poster hash: 0c163...c84
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Tiåringer er mer enn store nok.
Elsker livet Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Vil tro de aller fleste 10 åringer kan være alene hjemme en time eller to. Er det ikke noe spesielt med barna ville jeg tatt det som en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Ja jøss. Er de ikke med hverandre hjem fra skolen iblant? Da er de vel alene til foreldrene kommer hjem? Anonymous poster hash: 631da...c1f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Ja jøss. Er de ikke med hverandre hjem fra skolen iblant? Da er de vel alene til foreldrene kommer hjem? Anonymous poster hash: 631da...c1f Man skulle tro det, men barnet mitt sier de aldri har vært alene noe sted. Jeg har nå uansett tenkt til å dra ut å handle! Hi Anonymous poster hash: 0c163...c84
smurfis Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Mine to på snart 7 og snart 9 kunne godt vært hjemme alene en times tid uten problem. Har gode naboer i nærheten og tilgang til mobiltelefon.
bønni Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Hvis hun har rett i at ingen av vennene noen gang er alene hjemme, gjør du dem en tjeneste ved å vise dem den tilliten. Tiåringer er ikke så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå