Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Svensk studie Blir slik når ein kun tenker BY politikk. Anonymous poster hash: fd79e...0ae
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Kan du utdype hva du mener? Hva er BY politikk?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae
Luksusdyret Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Dropper anonymkoden her altså, siden jeg av en eller annen grunn fikk samme kode som HI. Visste ikke det var mulig? Jeg er altså ikke HI, vet ikke en gang om noen svenske studier om emnet, svarte bare på spørsmålet om rødt kjøtt
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Dropper anonymkoden her altså, siden jeg av en eller annen grunn fikk samme kode som HI. Visste ikke det var mulig? Jeg er altså ikke HI, vet ikke en gang om noen svenske studier om emnet, svarte bare på spørsmålet om rødt kjøtt Den er ikke helt lik, bare de siste tre bokstavene/tallene. Kanskje dere sitter i samme bygg eller noe Anonymous poster hash: 2a6e9...783
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Dropper anonymkoden her altså, siden jeg av en eller annen grunn fikk samme kode som HI. Visste ikke det var mulig? Jeg er altså ikke HI, vet ikke en gang om noen svenske studier om emnet, svarte bare på spørsmålet om rødt kjøtt Den er ikke helt lik, bare de siste tre bokstavene/tallene. Kanskje dere sitter i samme bygg eller noe Anonymous poster hash: 2a6e9...783 Nopp bor på landet, langt mellom husa. ca 8 km. By politikk er der dei tenker på By kva ellers. Ingen tenker på bønder og gårdane legges ned i hyt og giver. Da sier det seg sjølv at kjøtt blir mindre av. Anonymous poster hash: fd79e...0ae
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Svensk studie Blir slik når ein kun tenker BY politikk. Anonymous poster hash: fd79e...0ae Bypolitikk? I så fall: Alternativene til rødt kjøtt blir ikke produsert i balkongkasser på Grünerløkka, sånn sett er matproduksjonen like distriktsvennlig som nå. Anonymous poster hash: bae0a...113
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Dropper anonymkoden her altså, siden jeg av en eller annen grunn fikk samme kode som HI. Visste ikke det var mulig? Jeg er altså ikke HI, vet ikke en gang om noen svenske studier om emnet, svarte bare på spørsmålet om rødt kjøtt Den er ikke helt lik, bare de siste tre bokstavene/tallene. Kanskje dere sitter i samme bygg eller noe Anonymous poster hash: 2a6e9...783 Nopp bor på landet, langt mellom husa. ca 8 km. By politikk er der dei tenker på By kva ellers. Ingen tenker på bønder og gårdane legges ned i hyt og giver. Da sier det seg sjølv at kjøtt blir mindre av. Anonymous poster hash: fd79e...0ae Du mener bypolitikk. Nå er det vel ikke sånn at noen mener vi skal spise mindre kjøtt på grunn av kjøttmangel. Da misforstår du. Bærekraftig forbruk innebærer å bruke mindre av luksusvarer. Kjøtt er en ressurskrevende matvare.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Haha, busted............ Anonymous poster hash: 09123...5bb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Haha, busted............ Anonymous poster hash: 09123...5bb Les hele tråden da... Og hi, du formulererbdeg så dårlig at man må lese ørten ganger for å skjønne hva du mener. Og man blir ikke oppfordret til å spise mindre rødt kjøtt pga kjøttmangel, men mye av hensyn til miljøet. Anonymous poster hash: 1d418...cfe
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår ikke dette, der vi bor spiser vi nesten bare laks og elg- og reinkjøtt, som for så vidt er rødt kjøtt. Reinkjøttet er ansett for å være noe av det sunneste du kan spise, men det er fortsatt rødt kjøtt. Nei, vi MÅ ikke spise mindre rødt kjøtt uavhengig av hva dette kjøttet er. Anonymous poster hash: 33b23...0ae Svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 2a6e9...783 What? Hvorfor fikk jeg samme kode som HI? Anonymous poster hash: 33b23...0ae Haha, busted............ Anonymous poster hash: 09123...5bb Les hele tråden da... Og hi, du formulererbdeg så dårlig at man må lese ørten ganger for å skjønne hva du mener. Og man blir ikke oppfordret til å spise mindre rødt kjøtt pga kjøttmangel, men mye av hensyn til miljøet. Anonymous poster hash: 1d418...cfe *formulerer deg Anonymous poster hash: 1d418...cfe
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 Bøndene vil dø like mye som byfolk når kloden er ødelagt. Anonymous poster hash: 3c40c...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå